Sevgilimi kızlardan çok kıskanıyorum acayip sinir oluyorum. Ne yapmam lazım?

Bunu ona da söyledim normal olduğunu arkadaşlarının olabileceğini falan anlatıyo tamam bunları biliyorum da iş başa gelince öyle olmuyor bana gelmiş diyo ki
BEN KENDİMİ BİLMİYOR MUYUM
siz olsanız napardınız?
Sevgilimi kızlardan çok kıskanıyorum acayip sinir oluyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla