Bir kez boşanan kadının bir daha evlenmeye, güzel bir ilişki yaşamaya hakkı yok mu?

5 senelik bir ilişkim oldu evlilikten farksız sonra evlenme kararı aldık 1 hafta sonra da boşanma kararı aldık ailesi yüzünden sorunlar yaşadığımız için bir lafına sildi beni ailesinin her neyse hayatıma giren ilk ve terk erkekti boşanma kararı alınca aileme kızınıza elimi dahi sürmedim ben yapamıyorum dedi çekti gitti şimdi yeni yeni kendime geliyorum toparlamam mahkeme süreci derken 3 senemi aldı ve tekrar evlenmek istiyorum karşıma çıkan herkes bana dul gözüyle bakıyor çoğu erkek sadece gırgırında Ayrıldığım eşimden başka kimseyle beraber olmadım olmayı da düşünmedim gidip diktirip kimseyi bir şey yaşamadım diye kandırmak gibi niyet düşünce asla barındırmadım eşim bile boşanma tutanaklarında bana bunun fırsatını sundu oysa benim niyetim bu konuda her zaman evlenip bir aile kurmak oldu size bir kadın bir şeyler yaşadıysa ikinci el insan muamelesi yapmak doğru mu? O kadının bir daha evlenmeye hakkı yok mu?
Bir kez boşanan kadının bir daha evlenmeye, güzel bir ilişki yaşamaya hakkı yok mu?
Cevapla