Herkes nekadar güvenilir biri gibi görünsede, ama üç sene sonra, ama beş sene sonra ama 15 20 sene sonra güvenilmez oluyor veyahut yıllardır seninle ilgili ilmek ilmek işleyeceği birtakım planları oluyor. İnsan oğluna güven olmaz ve çiğ süt emmiştir diye boşa söylenmiyor. İnsanlara güvenmemeliyim diye bir takıntı ya da psikolojik olarak kendinizi dış dünyaya kapatın demiyorum ama, burada önemli olan, güvensizliği en minimum seviyede olması.
Sözleriyle hareketleri bir değilse güvenilmezdir. Özellikle sanal ortamda hepsi dürüstlük abidesi oluyor. Ama zamanla anlarsınız. Kalbinizi dinleyin iç güdüler güvenip güvenmyeceğinizi size söyleyecektir.
Bir derdini anlattığın zaman seni sürekli geciştirmiyorsa derdini dinleyip sana yardımcı olmaya çalışıyorsa ve çoğu konuda sana saygı duyup destekliyorsa o kişi doğru adamdır