3 gündür görüştüğüm kişiye iyi geceler mesajı atmam uygun olur mu?

Aileler vasıtası ile tanıştık üç gündür ilk o yazıyor bende yazmak istiyorum ama çekiniyorum ilk defa böyle bir olay geldi başıma ne yapmalıyım yazayım mi
3 gündür görüştüğüm kişiye iyi geceler mesajı atmam uygun olur mu?
Cevapla