İşte bir neden için evlenince o nedenden vazgectiginde kişiden de vazgeçiyorum. İyi yapmışsın ayrilma kararıyla. Gormussun gerçeği sende. Dava ne zaman
Çünkü annemi beni ablamı hepimizi engelledi sadece teyzem ve kızını takip ediyordu. Çünkü bizi engellediği icin. Bir de teyzem yumuşak kalpli onu biliyor yarın bir gün teyzem bizi tekrar barıştırır gibi dusunuyor
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kocamla bosanicaz ama kocam hala teyzemi instagramda takip ediyor. Sizce neden bunu yapiyor? Benden haber almak icin mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Niye etmesin, seninle ayrıldı diye tüm hayatı değişecek değil.
Farkındaysanız tüm hayati değişsin diye bir cümle kullanmadım ama bana saygısızlık yapip da benim ailemden birini instagraminda tutamaz.
Takip etmesine bir engel değil boşanmak onunla bir sorunu yok
Tamam ama bana o kadar laf etti o kadar saygısızlık yaptı ama teyzemi takip ediyor ama teyzem onu takip etmek istemişti kabul etmedi mesela
Senle alakalı bir mevzu yok bence
Farkında değildir.
Bende boşandım. Böyle şeyler önemli değil.
Ama bana zamanında ayrıldıktan sonra. senin burnun sürtulur sonra teyzenlerde buluşuruz benim kıymetimi anlarsın dedi
boş ver. O yüzden takip ediyordur sen sinir ol diye.
Seni mutsuz ediyorsa eski eşin, bakma bile arkana
Ben öyle yaptim , rahatım
Bir de ben 22 o 37 yasinda
Yaş inemli değil aslında, ama anlaşılan seni mutlu edememiş. En büyük etken o. Karşılıklı olmayınca bazı şeyler, bitiyor.
Benimle dış görünüşüm icin evlenmiş onu anladım
İşte bir neden için evlenince o nedenden vazgectiginde kişiden de vazgeçiyorum.
İyi yapmışsın ayrilma kararıyla. Gormussun gerçeği sende. Dava ne zaman
2 ay sonra bosanicaz
Rahatlarsın emin ol. İnan bana. Çok güzel böylesi.
Nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama umarım ev sana kalır. Önemli olan o.
Maalesef evi yoktu kiradaydik
Bu kötü olmuş. Ailenin yanına mi döneceksin. Ben kendi evime çıkmanın dertleriyle uğraşıyorum. Ceketimi aldım çıktım.
Ne kadar evli kaldınız. Avukat tuttun mi?
Nasıl
Kandırdı
söyle teyzene engellesin bacım madem
Ben teyzeme söyledim kaç ay önce teyzem onu takip etmiyor ama o takip ediyormuş. Bende instagram açtım beni gorsun catlasın diye bir şey d3medim
Teyzene karşı derin duygular besliyor olabilir
Hayır ya hayır.
Pardon o zaman belki senden haber alabilmek için teyzeni takip ediyor olabilir
B3nde onu diyorum
Büyük ihtimal açık kapı bırakmaya çalışmış
Ayrılık sebebi nedir
Aşırı takıntılı, baskıcı ve şüpheci biri
Öyle insanlar zor olur genelde
Çok zordu zaten
Yaş farkı da baya varmış
Evet kandırdı çünkü
Nasıl kandırdı
Konuşmak istersen konuşabiliriz
?
Teyzen ne alaka yani neden sadece teyzen
Çünkü annemi beni ablamı hepimizi engelledi sadece teyzem ve kızını takip ediyordu. Çünkü bizi engellediği icin. Bir de teyzem yumuşak kalpli onu biliyor yarın bir gün teyzem bizi tekrar barıştırır gibi dusunuyor
Bosanmayi sadece sen mi istiyosun?
Hayır once o açtı dava sonra ben açtım ama amacı beni surundurmekti ona yalvarmami istedi bende yalvarmadım
Bence baska bi iş var gibi ama neyse
sallaa gitsin
Ama sınır oluyorum
ya zatn bitmis. kendi hayatina bak
Bilerek değildir sana bir şey sormak istiyorum
Sor
burada sormasam lütfen evlilikle ilgili önemli
Sen hayatını kur boş ver neyapıyorsa yapsın
Bir de ben 22 o 37 yasinda
Yaş önemli deyil insan sevdiyine sahip cıkmalı aşkta gurur olmaz
Öyle tabii ki ama gereksiz egosu gururu saygısızlığı her şeyi var
Ben anlamıyorum bence ayrıl gercekten cekilmez aynısı başımdan gecti seni çok iyi anlıyorum
Ya o kadar kırdı ki beni anlatamam ya çok kötü oldum
Yanlış anlama inan nasıl anlatayım sen uzulme o uzulsun
Sizi ekledim mesaj atar misiniz
Denedim atamıyorum
Neden atamıyorum
Bende sana istek attım
Atın mesaj
Size mrsaj atamiyorum siz atar misiniz
Teyzenden mi etkilenmis
Kocan teyzenle fingirdiyo olmasın
Saçma sapan konuşma
Olasılık neden olmasın
Hayir
Biz ne bilelim kendisine ve teyzene sor.
Yorumun yoksa yazma ya sana yaz diyen mi oldu
He yaz diyen oldu.
Yoklukta teyzene yürür belki?🌝
Saçmalamayın ya ciddi olun yuh artık
Sen uzayda yaşıyorsun herhalde kızım.
Burası Türkiye. Her türlü yaaavsakk var
Ben senin kızın değilim oylelerinden Allah korusun ayrica öyleleri olabilir ama herk3s de aynı değil
Sen benim neyimsin peki şimdi ne olduk biz 🌝
Ya yazma!!
Çok agresif gördüm seni?
Acilen ilgilenilmen gerekiyor 🤧
Agresif değilim senin saçma sapan yorumların yüzünden bu şekilde konuşuyorum
Duygusal davranıyosun farkında mısın? 🤧🤧