Erkek arkadaşımla gereksiz konulardan çok tartışıyoruz?

Bugün kafede otururken telefonumla oynuyorum diye kazıp trip attı bu duruma ters tepki verdim başta sonra konuşup ilgilenmeye başladım. 5 dakika sonra Farklı bir konudan kavga ettik çıkarken sokuldum artık ya dedim. Yürürken ne sıkılması oğlum ne diyosun sen diye bağırdı. Bende sen kimsin bana oğlum diyosun dedim. Gösterdiği tripler ve tavırlar saçma geliyo artık eve gelene kadar da takip etti yolun ortasında da beni durdurup bitti dedi. Dışardan bakınca çöke ergensi gelen kimin haklı kimin haksız olduğunu bilmediğim bir ilişki içindeyim çözemiyorum.
Erkek arkadaşımla gereksiz konulardan çok tartışıyoruz?
Cevapla