13 yaşında bir kız kardeşim var.35 40 yaşında biriyle igden konuşmuş. Adam aşkımızı kimse bilmesin vs. yazmış ama +18 bir şey yok?

Yani elimde bir kanıt yok. Böyle bir mesajla şikayette bulunulabilir mi?
13 yaşında bir kız kardeşim var.35 40 yaşında biriyle igden konuşmuş. Adam aşkımızı kimse bilmesin vs. yazmış ama +18 bir şey yok?
Cevapla