Seven kişi böyle mi davranır erkekler siz çok sevdiğiniz kıza böyle mi davranırsınız?

2 yıldır birlikteyiz.3 ay ayrıldık ayrı kaldık. Daha 1 ay oldu barışalı. Sabah işi oluyor bana çok az yazıyor meşgül olduğu için. Arıyorum nerdesin napıyosun cevap 3-4 saat sonra geliyor. Kızıyorum 3-4 saat boyunca sen hiç mi telefonu eline alamıyorsun. Yok diyor fırsatım olmuyor. Akşam oluyor arıyor azıcık konuşup çok yorgunum erken kalkıyorum yatayım anlayış göster diyor. Anlamıyorum kendimi konu mankeni gibi hissediyorum. Kim haklı sizce? Ben artık kızmak yerine ne yapayım?
Seven kişi böyle mi davranır erkekler siz çok sevdiğiniz kıza böyle mi davranırsınız?
Cevapla