Eşim bana karşı ilgisiz gibi hissediyorum sizce yanlış mı düşünüyorum?

Bir kaç gündür gözlemliyorum akşamları yorgun geliyor işten yemeğe oturuyoruz sürekli elinde telefonla oynuyor yemek yerken benimle doğru düzgün konuşmuyor bile sonra tv falan izliyoruz iki kelime bile konuşmak çok zor oluyor ya mac izliyor ya telefondan apir sapır videolar geçen gün dışarda yemek yerken oturup maç izledi ben yalnız başıma boşluğu ızledim koca şehirde yapayalnız gibiyim ailemde uzakta boş zamnlarda hep ailesine gidiyoruz birlikte yaptığımız hiç bisey yok
Eşim bana karşı ilgisiz gibi hissediyorum sizce yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla