nasıl yani hiç sohbet ortamınız yokmu merhaba diyeceğin bir an olabilir ya da nerde aynı ortamda çalışıyorsanız bir iş bahanesiyle filan olabilir kolay iş bu ya zor değil o kadar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Belki senden emin değildir utangaç olduğun için hoşlan dığını anlamıyor belki ondan uzak duruyor senden?
Ben bugün konuştum kendisiyle ben sizi tanımıyorum ben sizi tanımıyorum diye takıldı kaldı halbuki yıllardır görüyor beni çok kırıldım ama belli etmedim
Peki sana şunu ara bilirmiyim bir kızın bu konudan utan dığını nasıl anlarım çünki aynı şeyleri bende yaşıyorum ve kıza açılmak istiyorum sçdaah bugün açılacaktım şansıma bugün kendine ayrı bir özen göstermiş makyaj yapmış saçını yapmış çok güzel olmuştu resmen heyecandan aptal gibi görün memek için kızdan uzak durdum bugün nacizane fikirlerini paylaşırsan belki bizim için bir yardımın dokunur teşekkğr ederim.
Umarım karşı kalırsın ne diyim ben 3 saat bekledim sözde açılacaktım onu öyle görünce ylaan oldu birde emin ola mıyorum bu kızdan bir türlü hep ikilemde bırakıyor beni belki oda öyle düşünüyor dır seninki
sanırım. birbirimizi burada bulduk. aynı sorundan bende muzdaribim. senin durumunu arkadasların dolayısıyla bana mahcup hissetmenden kaynakladıgını dusunuyorum. dogru mudur?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bana sürekli bakıyor ve bence hoşlanıyor bende hoşlanıyorum ama adım atmıyor pek çok utangaç ben de öyleyim ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
nasıl yani hiç sohbet ortamınız yokmu merhaba diyeceğin bir an olabilir ya da nerde aynı ortamda çalışıyorsanız bir iş bahanesiyle filan olabilir kolay iş bu ya zor değil o kadar
Belki senden emin değildir utangaç olduğun için hoşlan dığını anlamıyor belki ondan uzak duruyor senden?
Ne yapabilirim
Bu konuda sizce
Bence uzun göz temasları kurun birde hafif gülümser seniz sizinle konuşacaktır
Ama işte burada utangaç lığınızı biraz dizgin lemeniz lazım yani göz teması kurun lütfen.
Kuruyorum sürekli
Sürekli
Belki size göre kuruyor sunuz yani o an heyecan yapıp bakmıyorsanız felan yanlış anlıyor ola bilir
Yok direk yüzüne bakıyorum baya
Ama gülümseme gibi değil normal bakıyorum o da bakıyor
gülümsemelyim
ya da ona yakın olun bunu ona hissettirin ya da bir konu da yardımını isteyin tepkisine bakın
Tabiki gülümseyin bu ona cesaret verir
Bakarken gülümseyin
Ben bugün konuştum kendisiyle ben sizi tanımıyorum ben sizi tanımıyorum diye takıldı kaldı halbuki yıllardır görüyor beni çok kırıldım ama belli etmedim
Merhaba diyebilirsin bir kere. Nasılsın diyebilirsin. Bi cesaret ver çocuğa 😄
Bugün karşı laştınmı bu çocukla yeter artık demenin vakti geldiyse
Evet
Durakta mıydı?
Hayır
Anladım ben değilmişim 😅
Peki sana şunu ara bilirmiyim bir kızın bu konudan utan dığını nasıl anlarım çünki aynı şeyleri bende yaşıyorum ve kıza açılmak istiyorum sçdaah bugün açılacaktım şansıma bugün kendine ayrı bir özen göstermiş makyaj yapmış saçını yapmış çok güzel olmuştu resmen heyecandan aptal gibi görün memek için kızdan uzak durdum bugün nacizane fikirlerini paylaşırsan belki bizim için bir yardımın dokunur teşekkğr ederim.
Adın ne
Murathan neden ki?
Keşke onunla karşılaşsaydık
Yani git konuş benimki konuşmuyor sıkıldım ne yapıcam
Umarım karşı kalırsın ne diyim ben 3 saat bekledim sözde açılacaktım onu öyle görünce ylaan oldu birde emin ola mıyorum bu kızdan bir türlü hep ikilemde bırakıyor beni belki oda öyle düşünüyor dır seninki
Ben de emin olamıyorum
Sen neden emin ola mıyorsun belki yardımcı ola bilirim sana
Olr
Olur
Bende çok sıkıldım bu durumdan
Hayır yani neyinden emin ola mıyorsun
Anladım sorun değil peki bu konuda kızın utandığını nasıl anlarım yani kızdan emin olsam ben gidip konuşcam çünki
Bende öyleyim seviyorum gibi ama ifade edemiyorum kendimi pek
sanırım. birbirimizi burada bulduk. aynı sorundan bende muzdaribim. senin durumunu arkadasların dolayısıyla bana mahcup hissetmenden kaynakladıgını dusunuyorum. dogru mudur?
Göz geöze gelince gülümse