Olmuyor bir turlu begenmedigim insanla olmuyor😔😔😔 icim isinmio ailemde kiziyor ama napayim.
Okuyorum esmalari okudukca bana gorucu geliyor. Ama yok olmuyor birturlu cok yakisikli bisey aramiyorum ama sadece begeneyim diyorum oda olmuo
Okuyorum esmalari okudukca bana gorucu geliyor. Ama yok olmuyor birturlu cok yakisikli bisey aramiyorum ama sadece begeneyim diyorum oda olmuo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Aynı durumdaydım bende bi kaç ay önce sonra nişanlım geldi 😍🙈 kalp yerinden çıkacak gibiydi yani anlayacağın nasip kesinlikle beğenmediğin insanla olma banada ailem çok kızdı daha önce kimseyi beğenmiyosun diye ama ben onu bekliyodum
yaaa gercektenmi 😃 cok sevindim adina rabbim banada nasip etsin😊 sen nasil tanistin gorucumu oldu
Her ay mutlaka iki kez falan geliyodu görücü aynı sen gibi kimseyi beğenmiyodum umudumda yoktu hep tipsizler geliyordu sonra nişanlım geldi tam istediğim gibi biriydi gerçekten nasip rabbim en güzelini nasip etsin inşallah sana
Bi yerdrmi gormusler seni aracimi vasita olmus. Ama cok sevindim adina rabbim evlilikle taclandrsin. Saol insallah benin karsimada gozume gonlume hitap edecek biri cikar.
Çıkacak merak etme nasibin gelince her şey güzel olacak Allahın izniyle ❤️
Demek ki karşına kısmetin daha çıkmadı :) Çıksa hemen için ısınıp hissedersin
Üzülme, kafana takma. Herşeyi akışına bırak ve doğru kişi karşına çıkacağından emin ol
Insallah canim benim tesekkur ederim 😊
Rica ederim ♡
@itsbtuel dogru kisi karsisina ciksa kabul etcek sanki 😏
@burock123 neden etmeyim
@burock123 bu gelen dinciymis huyu suyu guzel diolar hani dogru kisi olabilir ama olmuo. Bizimkiler beni zorlayinca icim daraliyor cddiyim sknti basiyor. Bazen dogru kisi kisinin huyuyla ilgili olmuyor. Ben o cck nr kadar iyi olsada anlasamam. Sevmedigim biriyle yapamam. Gonlunde sevmesi lazim. Bi ara insan dogru kisi geldiginde tamam der ben diyemiyorum biri yasli geluo biri issiz birinin isi iyi olsa yuzune kalbim gtmiyor. Olmadi bi sekilde hic. Hayirlisini istedim olmuo. Bi ara cddi aile baskisiyla birini alcaktim. Icimde asiri sknti vardi ne zaman gonderdim rahatmadim. Allah bazen sana hissettiriyor. Bnde iste o dogru kisiyi bekliuorum. Geldiginde alcam ama yok nerde surtuo bilmem 😃😃
@itsbtuel bu huy suy her konuda anlasip tipimi begenmedin o halde diye sordugumda yoo o da degil evlenmeyi dusunmuyorum demistin de 🙂
öyle tabi kardesim...
dinimiz dahi birbirinizi begenmedigiylr evlenin der...
kimsesi olmayan bir sahabe Allahresulune bana şunun kizini istermisin ya resulullah dediginde kizi gordun mu? hayir ya resululullah... peki kiz seni gordu mu? hayir ya resulullah dedikten sonra ; olmaz birbirinizi gorup konusmaniz lazim drmistir. . yani isinmaniz lazim diye.
bi nevi allahualem...
istedigi kadar guzel olsun hani 1 erkek icin kafana yatmasi gonulunun isinmasi lazim kardesim bunu cok iyi biliyorum...
ben de ayni dertten muzdaribim..🙂 cok talip var ve cok kisiyi istediyorum ama benim begendigim beni begenmiyor beni begeneni de ben begenemiyorum 😁 olmuyor bir turlu son 5 senedir 🙂
@buruck123 ya beni biri ile karıştırıyorsun ya da yanlış anlama var, bilmıyorum 🤷🏻♀️
@itsbtuel sivasli misin? ve yurt disinda mi yasiyorsun?
Aynen
Benim istememe sebebim muhtemelen yurtdışına olmam seninde türkiyede yaşaman. Çünkü bütün teklifleri bunun yüzünden reddediyorum
@itsbtuel anne babami ve memleketimi terkeder gelirim dedim sana (ana babasina vatana millete cok hayirli evlatimdir) seninle evlenebilmek icin... ona da yok dedin? sen buraya gel dedim ona da yok dedin...
karpuz tadinda damagimda cilek kokusu ama yedigim elma olsun diyosun... daha napiim?
Bu konuyu burada konuşmak biras saçma, sorunun altında yorumlarda konuşulacak bişey değil bu
peki 🙂
Aynı ben gibisin. Bana yazar mısın konuşalım
Ekleyim kabul et
Tamam anlaştık
Esmaları meşgul etme.
Ne okuyorsun söyle bende bileyim. Merak ettim
Kuranda hayirli es evlilik aile gecen ayetler var. Misal furkan suresi 74. Ayet. Esmalar da ya cami ya vedud ya fettah ya bais falan. Cidden oluyor ne zaman uygularsam gorucu geliyor. Ama ben begenemiyorum
Bunlari en az 3 gun okuycaksin genelde 21 gun ama ben 3 gun anca yapabiliyorum unutuyorum. Acaba ondanmiki😃
Belkide hakkında hayirlısı o'dur. Bilemeyiz.
Ya oysada ben mutlu olamam gordum ccgu eli yuzu temiz efendi ama gram begenmedim😔
Begenmedigim insanla omur nasil gecsin. Ya estete insan begenmesi laizm
Belki hayırlısına daha zaman vardır. Zamanla o da olur. Merak etme😉
belkide
bence daha kismetin gelmdi olsa zaten isinirsin
Galiba. Cnku oglani gordum gram icim isinmadi
rahat ol çikar çikmasa ben burdayim
Bekle biraz sabırlı ol ya
Evlenmek istiyorum ama. Yasim geldi
Vakti gelmemiş daha
Galiba
Sanki evlenince ne olacaksa
Evde kalmiycan jsjsj
Bana yazar mısın
One 😅😅
Ayet esma
Neden peki 🤔
Dua etmek icin. Sen dua ederken allahim su isim olsunmu diyorsun. Her dua aytlerdr var esmalarda. Bi is yapcaksan taktik trkniklerini bilerek yapcaksin.
ayni durumdayiz 😁
Bi desek mi