Kanka maalesef ki bu söylediklerin artık eskide kaldı Şimdi artık ne tip ne ağzı laf yapması sadece para Eğer bir erkeğin parası varsa tabii her kadın için demiyorum Herkesi grnellemiyorum devir için Parası olan erkek bir adım öndedir En azından bu devirde böyle Kankacığım yani 😂😂
Ağzı nasıl laflar yapıyor o önemli. Doğal mı? Söylediği sözler içten mi? Yoksa etkilemek amaçlı süsleyerek mi konuşuyor? Bunlar önemli yakışıklılığı 2. ya da 3. önem kriteri. Çok sessiz olmasın yeterli. Konuşkan olmak için boş konuşacağına. Öncelikli olarak sevgisini hissettirmesi önemli.
Ağzı laf yapan, yakışıklı, benden asla ayrılmayan, gece gündüz yanımda olan, tam bir sanat eseri olduğuna inandığım varlık ahanda budur efem😄 onun dışında bir varlık ile tanışmadım 💋🍭❤️🎈💫
Etkili olmaktan öte öncelik sirasi var bence. Mesala ilk asamada yakisiklilik önemli. Ama ikinci asamaya gecmek icin de ağzinin laf yapmasi önemli. Yakisiklilikta bir yere kadar is gorur cunku. Yakisiklilik az ise agzinin laf yapmasi iki kat daha önemli.
Şekilci ve tıp odaklı olanların yakışıklı ve karizmatik adamlara nasıl düştüklerini defalarca gördüm. Elbette ağzının iyi laf yaptığı adamların da aksi fiziksel görünüme sahipken nice güzel hatunla birlikte olduğunu da gördüm. Burada aslında temel faktör, kadının hangi açıdan neye göre şekil alıp davrandığı.
Ağzın iyi yapması der geçerim... yakışıklılıkta etkiler ama bir zaman sonra bayar. 2 kelimeyi bir araya getiremeyen çekilmez
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kesinlikle laf. Tatli dil yılanı deliginden çıkarır diye boduna dememisler. Kadinlar daha cok sozlerden etkilenir. Erkeklerde gorsellik ön olandayken kadinda duyma, işitme ön plandadir. Guzel sozler duymak, iltifat almak, sevildiginin soylenmesi vs kadin icin daha önemli.
Bu soru kadınlara gelmiş, ben ne desem bilemedim, tersini sorsaydın bir erkek için güzellikten çok konuşkan sempatik sevecen bir kadın daha çok etkileyii olabilir. Her zaman güzellik işe yaramaz, bir yere kadar.
Dış görünüş illaki etkili. Ancak dış görünüş olarak kendimden fazlasını da istemem. Karakter de benim karakterimle uyımlu olmalı. Kısacası kendimden farklı olanı değil, ruhu ruhuma değen partneri tercih ederim.
yolda giderken birsürü yakışıklı adam görüyom hiç birinede kadınlar koşa koşa gidip üstüne atlayıpta beni öp demiyo demekki buna biraz ikna edilmeleri lazım ama şuda bi gerçek her kurba pirense dönmez
günümüzde daha çok ağzının iyi laf yapması daha çok işe yarıyor ama tabii bunun yanında az çok para da gerkli oluyor kuru kuruya etkilenmek mümkün olmuyor bu devirde
Bazı kadınlara dünyayı versen marsı isterler neden bilmiyorum. Aklınızın estigini yapıyorsunuz işinize gelsigi zaman kibrit çöpü yetiyor ancak işinize gelmediği zaman dünya bile yrtersiz kalıyor
Hiçbiri değil. Aldatma potansiyeli olan ve pic erkek her zaman favoridir. Düdükledikten sonra ay hep erkekler böyle ya diye ağzı eğik şekilde feminist söylemlerde bulunurlar sonra. Ağzı iyi laf yapan eğitimli ve yakışıklı erkeklere ya çapkın derler ya da başka bir şey. At hırsızı keko tiplerle takılmaya devam
Agzinin iyi laf yapmasi cok onemli ama fazla da bilmis olmayacak bir sure sonra itici olabiliyor o yuzden agzi iyi laf yapan nerde nasil konusmasi gerektigini bilen bir bey ondedir
İki kelimyi bir araya getiremeyen birisi ne kadar göze hoş gelse de bir süre sonra sıkıcı olabilir. Ama bazıları bu durumu daha çekici bulabilir, çünkü onlar için uçkur daha önemlidir...
yakışıklı ama ağzı laf yapmayan biriyle yan yana geçirebileceğin max süre 3 saattir. sonrasında içinden sövmeye başlarsın sıkıldığın icin. ama ağzı laf yapanla bi bakmışsın akşam olmuşş