Merhaba gadası 🙃 Artık insanlar öyle bir duruma geldi ki gadası. Taparcasına bağlılık gösteriyorlar. Daha bu ne ki bunun gibi binlercesi var. Zaten ülke bunlar yüzüne bu hale geldi.
Bu zihniyet kusmuk bir zihniyet. Onur olmayınca böyle oluyor işte.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Secim zamani yaklasiyor ya kesin kesin yapistirin mk. Igrenc secim stratejileri. Yine baslarsiniz haftada 3 cuma kilmaya. Tabi allah ta sizi gormuyo zaten dimi?