Bi arkadaşım söylediğinde farketmistim asıl manasını.
"Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya bu hep böyle, böyle gider mi?"
Halbuki menekşenin kokusu yokki..
aşk şarkılarda naif kitaplarda heyecan verici gerçekte ise acı vericidir..
insanlar şarkılardaki gibi aşk ararken ömürlerini tüketirler heyecanı ve duyguyu aramak uğruna kendini heba ederler
Ve tek gerçek acı çekmek olduğunu anladıklarında pes ederler..
uzaktan her şey güzel geliyo işte:)
: ))
Merhaba, evet oldukça güzel bir şarkı yani severek dinledim. Teşekkür ederim bunu bizimle paylaştığın için. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle... :)
Evet :))
2 defa dinle
Selam,
Düşüncene sağlık, naif şarkılardan yana dilerim güzel görüşler gelir ve zenginleşir yüreklerimiz... Sorun çok güzel, iyi ki sormuşsun... Menekşe olayı da çok iyi gerçekten... Hüzünle neşe karışımı bir duygu hissediyor insan...
Teşekkürler...🦄🍀❤️
Rica ederim 💕💕
Cevap
4Cevap
Bazı şarkılarda kesinlikle aşkı hissedebiliyorsun...
Bu şarkıda onlardan birisi işte.
Ben aşktan sayısız ve sonsuz nefret ediyorummm!
Şarkılardan da nefret ediyorum ama herzaman değil.
Dur sana güzel bir şarkı hediye edeyim, kankişlerime böyle özel istisnalarım vardır😊😊
https://youtu.be/dwA3Zx2ahK4
Rica ederim kankiş ne demek, kulağına afiyet olsun :))
Sözlerine iyi dikkat et🙂
Şimdilik idare et🙂 Bu şarkının sözleri de güzel 🙂
kodumun krizantem çiçeği ahaha
https://www.youtube.com/embed/_re0tbYY8UQAşk şarkıları dinlemek güzeldir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?