Kendimi çok yalnız hissediyorum her gece ağlıyorum ne olcak böyle?

Ilgi çekmek için söylemiyorum bunu burdaki kimseden de bir beklentim yok gerçekten kendimi çok yalnız hissediyorum sevdiğim herkes benden uzaklaştı hayatımda hiç bir şey yolunda değil
Kendimi çok yalnız hissediyorum her gece ağlıyorum ne olcak böyle?
Cevapla