Kız yaşından daha küçük gösteriyor ama? Yüzü çocuksu tatlı bir kız ama mesafeli olgun biri. Bakar mı bu kıza? Bu yaştaki bir erkek çocuk gibi mi görür bu kızı?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar?
33-34 yaşlarındaki bir erkek 23 yaşındaki bir kıza bakar mı?
Şimdi şöyle anlatayım ben sana durumu. Bu yaşlardaki kadınlar ilgimi cinsel yönden çok daha fazla çekiyor. Örneğin bundan 4 ay önce ayrıldığımız sevgilim 34 yaşındaydı. Evlilik düşünüyorduk aslında ama gerçekten yaşını göstermiyordu. Yani 28-30 arası derdin yaşını en fazla. Geçen yıllarda 38 yaşında biri ile ilişkim oldu. Ancak sadece cinsel yönden birbirimizle görüşüyorduk. Yani evlilik düşüncesinde daha farklı düşünebilirim, belki çok büyük göstermeyen bu yaş aralığında birisi ile evlilik yapabilirim. Ama dediğim gibi cinsel yönden beni daha fazla tatmin ediyor o yaş aralığı ve ilgimi çekiyor.
Zaten kadınların bir çoğu 23-24 yaşlarında bu düşünceye kapılıyor. Erkekler malum biraz geç olgunlaştıkları için senin yaşındakiler sana ciddiyetsizmiş gibi geliyordur. Buda çok normal bir şey. Ama 33-34 mesela çok değil mi 10-11 yaş?
Sonunu düşünen kahraman olamaz derler :P Şaka bir yana bence tam tersi. Bir kadın 23-24-25 yaşlarında güzelleşmeye başlar ve 30-36 yaş arası en güzel yaşlarıdır. Yani erkekler biraz daha avantajlı olabiliyorlar bu konuda. Çünkü bizim vücutlarımıza yaptığımız bir deformasyon olmuyor. Sende aslında şuanda güzelleşmeye başladığın yaştasın hem fiziki hem de beyin olarak.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence bakar çünkü ben 23 yaşındayken sevgilim 36 yaşındaydı ve onun hoşuna gittiğimi söylüyordu.
Süperrrmiş buu
Ben şu an 27 yaşındayım ben bakmam mesela 23 yaşında kıza. Sebebi olgun kadınlardan hoşlanmam. 30-35-40 olur.
Tüh
Üzüldün mü :D
Evet
Üzülme hadi tamam sana bakarım :D
Peki 30-40 arası biriyle evlenmek aşık olmak ister miydin yoksa sadece cinsel çekim olarak mu çekici geliyor sana
Şimdi şöyle anlatayım ben sana durumu. Bu yaşlardaki kadınlar ilgimi cinsel yönden çok daha fazla çekiyor. Örneğin bundan 4 ay önce ayrıldığımız sevgilim 34 yaşındaydı. Evlilik düşünüyorduk aslında ama gerçekten yaşını göstermiyordu. Yani 28-30 arası derdin yaşını en fazla. Geçen yıllarda 38 yaşında biri ile ilişkim oldu. Ancak sadece cinsel yönden birbirimizle görüşüyorduk. Yani evlilik düşüncesinde daha farklı düşünebilirim, belki çok büyük göstermeyen bu yaş aralığında birisi ile evlilik yapabilirim. Ama dediğim gibi cinsel yönden beni daha fazla tatmin ediyor o yaş aralığı ve ilgimi çekiyor.
Anladımm
Sende de sanırım aynı durum var.
Olgun erkekler hem karakter davranış olarak olgunlar ne istediğini biliyorlar hem daha şefkatle yaklaşmasini bilen her yönden daha iyiler kısacası
Zaten kadınların bir çoğu 23-24 yaşlarında bu düşünceye kapılıyor. Erkekler malum biraz geç olgunlaştıkları için senin yaşındakiler sana ciddiyetsizmiş gibi geliyordur. Buda çok normal bir şey. Ama 33-34 mesela çok değil mi 10-11 yaş?
Doğru. Aslında benim için ideal yaş farkı 6 yaş.
Bence de ideal olan yaş o olmalı. Çünkü ilerisi biraz abartıya giriyor diye tahmin ediyorum. Hem de yan yana durduğunuzda yakışan bir görüntü olmalı.
Kesinlikle 🤗
ama kadınlar ileri vadede daha erken yaşlanıyor sanki dimi😅
Sonunu düşünen kahraman olamaz derler :P
Şaka bir yana bence tam tersi. Bir kadın 23-24-25 yaşlarında güzelleşmeye başlar ve 30-36 yaş arası en güzel yaşlarıdır. Yani erkekler biraz daha avantajlı olabiliyorlar bu konuda. Çünkü bizim vücutlarımıza yaptığımız bir deformasyon olmuyor. Sende aslında şuanda güzelleşmeye başladığın yaştasın hem fiziki hem de beyin olarak.
Katılıyorum güzelleşme kısmına çok doğru 😄
İyi tespit yaparım :D
Evet ben de öyle demiştim içimden senin için 😄yorumunu okuyunca
Teşekkür ederim. Şanslısın o yaşlara gelmişsin artık. Bizde yavaş yavaş çökmeye başlayacağız :D
Yok be siz erkekler kolay kolay çökmüyosunuz😄😅
Öyle deme ben gençken ilgilenenler vardı ama sanki şuanda kimse yüzüme bakmıyor gibi hissediyorum :D
Sen enerjini ilgini olgunlara verdiğinden fark edemiyorsundur😄
Yok o kadar da değil ya :) İnsanlarla çok göz göze gelmiyorum dikkat ediyorum yani ona :D
Aman boş ver bir kişi olsun karşılıklı olsun yeter 😌 diğerleri boş
Tabi ki kesinlikle öyle. Kısmet bir kişidir ömür bir kişi ile geçer sonuçta. Onu da bulup kıymet bilmek gerekli :)
Öyle ☺️
Evet çocuk gibi görür 10 yaş bence çok fazla , max 5 fark olmalı bence
Senin yaşın daaha küçük bence sen de o yaşa gelince bakarsın 10 yaş küçüğe
Hayır bakmam ben kendim gibi olgun isterim max 5 yaş küçük olabilir ama bana göre ideal olan 2 yaş
İleride değişir fikrin
Biz erkenden ölelim siz de mala mülke yerleşin güzel taktik
Yoo çok çekici geliyor psikolojik olarak
Bakar. Ama çok bir şey beklememek lazım.
Ne gibi şeyler beklememek lazım
Geleceği olan bir ilişki. Belli bir ciddiyet vs.
Bakar ama daha fazla seyler ıster
Hoşlandıysa severse neden bakmasın :)
Yani torun çocuk gibi
Abarttın
Şaka ama o kadar yaş fazla ya ben benden büyüklere hastayım
Neden büyük ya
Ya daha olgun oluyorlar bide çekici gelşyor bana ne bilim senin yaş kaç ki
Ben de büyüklerden hoslaniyorum
23
Hımm daha iyi işte ama büyük erkek seni çıtır taze olarak görüyor xksksks
Ne oldu ya cevap vermedin
İyi bir şey mi peki bu sns
Değil kendi yaşlı gençle takılıyor hava atıyor
bakmaz olur mu çıtır diye bakar
Süper 😃
Neden bakmasın ki ben olsam bakarım
Bakar
Neden bakmasın
Hemde nasil
Bakar
Kesin bakar