fikrinize saygı duyuyorum eleştiri yapıyoruz ama sizinde beyaz ayagı yok diye terlik niye giyiyor demesi doğru degil napsın ayağını mı değiştirsib yaz ortasında sürekli spor mu giysin
bu senin kriterlerin buna da saygı duyarım bende mavi göz pek sevmem ama senin gibi de bu biye giyiyor mavi gözlü demem😂 esmerlerden için daralıyor hmm bilemedim beyaz sevdiğin için itici geliyordur belki
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bazı kızların ayakları erkek ayağı gibi ve tabanları kırmızımsı olduğu halde neden terlik giyip çıkkıdı çıkkıdı ses çıkararak?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
neden giymesin kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz insanların dış görünüşünü artık Bi salsanızda rahat rahat gezseler
Hiç hoş görünmüyo bence bi de havalı havalı yürüyorlar ya ilginç
demek ki kendini havalı buluyor ve size göre hoş görünmüyor kim bilir o sizde neyinizi beğenmiyor
Ya erkek olarak bence güzel değil herkesin fikrine saygılı olmak lazım
fikrinize saygı duyuyorum eleştiri yapıyoruz ama sizinde beyaz ayagı yok diye terlik niye giyiyor demesi doğru degil napsın ayağını mı değiştirsib yaz ortasında sürekli spor mu giysin
Ya bari düzgün terlik giysin o bari zarif olsun bi terlik giyiyorlar deniz terliği gibi fırıncı küreği vlaa
alın birini göz zevkiniz bu kadar önemliyse onun begenisi zevki de oymuş yapcqk Bi şey yok
Sen niye bana taktın bu kadar ya 😂
cok mu üstüne geldim 😂 biraz azalatırım takmam
Büşcük bence öyle ben mesela kızıl saçlı hatun severim ya da beyaz tenli esmer olunca içim daralıyor neden çözemedim 🤔
bu senin kriterlerin buna da saygı duyarım bende mavi göz pek sevmem ama senin gibi de bu biye giyiyor mavi gözlü demem😂 esmerlerden için daralıyor hmm bilemedim beyaz sevdiğin için itici geliyordur belki
Olabilir aslında esmer de severim ben 🤔ama göğüs olarak bi de kollar ayak beyaz olsa sorun da kalmaz da ten değişik değil altta üst farkı olmuyo
altta üstte farkı ben bilmiyorum 😂iyiymiş bulursun gönlüne göre birini inş
Trol soru ya aslında devam ederdim de neyse 😂alt üstü anlatırdım da sen baya sempatik çıktın seni kızdırmak içim el vermedi 😂
uu zekisin bencede kızdırma 😂
teşekkür edeyim 😌
Rica ederim hahaha sempatik kız ya fkdkkf
dlwdpwğ o zmn görüşürüz
Ayaklarin 36 numara pembe topuk kirmizi ojeli dwgilse konusmaya hakkin yok
Lan ben erkeğim doğama aykırı zaten
Benım ayaklarım 39 no kız gıbı cogu kızdan güzel
Vucudu natürel mi yaptın knka 6 ayda olmaz bu kadar ya da beslenmen iyi
Natural kankacım
Günlük ne kadar protein alıyosun ve işten güçten nasıl vakit kalıyo yorgunluk yok mu yav?
Gtakıple anlatayım knk
Tm knka
Size ne
Kızma tatlım
Seninkiler güzel
Saa ne?