Tanışma konuşma evresinden sonra genelde pat diye söylüyorum ben :D Bu konuda hiç dolambaçlı yolları tercih etmiyorum hatta flört olayına da karşıyım. Ya reddeder ya da devam eder umutlarla yaşamak bana göre değil. Zaten kızı tavlama konusu da bana saçma geliyor kız beğenirse birini vereceği cevabı bellidir ne yaparsan yap değişmez tecrübelerime göre.
İlgimi belli edecek işaretler veririm. Doğru zaman geldiğinde de açılırım. Mesela hoşlanıyorsam ondan, bakarım ama tabii o an biraz utanacağım için sadece biraz bakıp sonrasında gözümü kaçırırım. Eskiden bu konuda daha utangaçtım. Kıza bakar bakmaz gözümü kaçırıyordum. Şimdilerde öyle bir durum olsa çekinmem gülümseyerek ve iki gözümü kırparak tatlı bulduğumu belli eden bir bakış atarım. Ama çok da aşırı bakmam sonrasında. Göz tacizine girer diye. Bir de dediğim gibi doğru ve iyi bir zamanda kaliteli bir açılış planı yapar öyle ilerlerim. İyi niyetli ve kıymet bilen bir kızsa, yelkenleri suya indirmeme şansı inanılmaz düşük. Zaten kabul etmiyorsa da saygı duyarım, demek ki onun ilgi alanında olan biri değilim ki beni sevmeyeni ben de sevemem. 😊