Mesajlarınızı saatlerce bekleten erkek / kız arkadaşınıza tavrınız ne olurdu?

Siz hemen cevap veriyorsunuz fakat erkek / kız arkadaşınız hemen vermiyor, buna karşılık ne hissederdiniz, tavrınız ne olurdu?
İş güç bahane midir?:) peki iş güç yokkende aynıysa:)
Mesajlarınızı saatlerce bekleten erkek / kız arkadaşınıza tavrınız ne olurdu?
Mesajlarınızı saatlerce bekleten erkek / kız arkadaşınıza tavrınız ne olurdu?
Cevapla