Bu durumun yanlış olduğunu düşünüyorum, hayır dendiğinde karşımızdakine saygı göstermeyi bilsek bu kadar sorun yaşamayız ama çoğumuz bunu yapamıyoruz. Bir insanı elde etmek derken de onu kopardığımız bir çiçek gibi topraksız bırakmamalıyız, çiçeği yerinde sevmeliyiz koparmadan kıymet vererek ve sevgi göstererek. Karşı cinse attığımız adım karşılık bulmadıysa ona saygı göstermesini bilmemiz gerek, herhangi bir konuda hayır dendiğinde ısrarcı olmamalı ve onun da istediği gibi hareket etmesinin doğal olduğunu kabullenmemiz gerek diye düşünüyorum.
Elde edemeyince kendini yetersiz buluyor kişi bu da kişi de travma yaratıyor. Özellikle hayatında her şeyi rahatlıkla elde edenler için daha zor oluyor. Halbuki hayat öyle bir yer değil.