Arkadaşlar sevgilim benden 2 ay önce ayrıldı. Sık sık kavgalarımız olurdu ve kendisi çok özgür yapıda bir insan olduğu için ilişkiyi kaldıramıyordu. Beni sevmediğini ve istemediğini söyledi. Benden ayrıldıktan 15 gün sonra dayanamayıp yazdım ve onu buluşmaya çağırdım gelmedi. Hatta mesajlarıma ve aramalarıma da dönmedi. En sonunda bana ne seni görmek istiyorum ne de seninle herhangi bir şey konuşmak istiyorum dedi. Ben de bunu duyunca onca beraber geçen güzel zamanlarımızı ne çabuk silip attın senden nefret ediyorum benden bir ömür uzak dur filan dedim. Acaba benim bu söylediklerim onun geri dönmesine engel olmuş mudur? Sinir haliyle söylemiştim yoksa ondan öncesinde onu ne kadar sevdiğimi de anlattım defalarca... O bana daha ağır şeyler söyledi ama yazmak isteyip de benim en son sinir haliyle o söylediklerim engel olmuş olabilir mi yazmasına yoksa seven her şekilde yazar mıydı?
Güncellemeler
+1 yıl
Normal bir şekilde halini hatrını sormak için yazsam ne düşünür?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
seven yazardı bro. adam kafada bitirmiş zorlamanın anlamı yo.
Benim söylediklerim yüzünden yazmaması gibi bir durum yoktur dimi...
hayır.
Ya süttürsün gitsin sende kabul ediyosann konusmayın gram akıl yok demektir
yazdıkça kedini daha çok küçük düşürüyorsun yapma
Bir kere yazdım zaten 1 buçuk aydır yazmıyorum
bitmiş gitmiş işte üzerine düşme zaten iyi niyetli olan o yaptıklarına cevap verirdi gelmese bile bir iki şey söylerdi
Ben sadece neden diye sormak istedim çünkü durduk yere hiçbir sorunumuz yokken gitti. Ben zaten ısrarcı olmayacaktım yalnızca neden ne oldu niye gittin diye sormak istemiştim. Evde değilim filan dedi ben de o zaman başka zaman buluşalım söz ver bana dedim. Ben hiçbir şey için söz vermiyorum ne seni görmek ne de seninle herhangi bir şey konuşmak istiyorum dedi. Sanki ona çok kötü bir şey yapmışım gibi muamelede bulundu. O cevap vermeyip bana görüldü attıkça ben daha da sinirlendim. Sonuçta aylarımız beraber geçmiş bir iki cümle yazmak bu kadar zor olmamalı...
sana kesinlikle değer vermemiş kandırılmışsın alternatif olarak görmüş seni
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuzz
çünkü bunun başka açıklaması olamaz. kendi ile ilgili bir sıkıntı olsaydı seni düşürdü, düşünüyor mu? hayır. bir sorun olsaydı seni düşünürdü, düşünüyor mu? hayır. sende bir durum görseydi kendini düşürdü ve açıklardı, kendini düşünüyor mu? hayır.
Haklısınız
Bazen zorlamamak gerekiyor
Yok yani bunca zamandır sessiz kaldım zorlamadım ama istese o yazardı dimi
Elbette yazmak isteyen binlerce sebebi arkasına atıp yazar
Çok üzülüyorum neden böyle olduk diye...
Üzülmek yerine unutmayı dene geçmiş sana sadece acı ve zarar verir. Neden olmadı diye sana burada bin tane neden sayarım ama hiçbir neden sana geçmişi geri getirmez sensiz mutlu olanlara mutsuzluğunla karşılık verme olmadı mı can sağlığı hakkımda hayırlısı de geç zor mu evet zor ama imkansız değil
Yok o zaten dönmeyecekmiş yoluna bakmalısın
Bazen duyuyorum 2-3 ay hatta daha fazla zaman sonra dönenleri ve ümitleniyorum...
Uğraşma cocuk öyle biri değilmiş yoluna bak
Sorma ya adam engellicek seni sonunda bitmiş ilişki uzatma
Numaramı silmemiş hala
Boş hayale kapılıuosun madem sevgiliydin niye sıktın cocugu
Ben sıktım demedim o ilişkiyi kaldıramıyordu dedim
O zaman şimdi niye yazıyosun kaldıracak mı
Hayır galiba haklısınız
Sen yaz yazmak istiyosan ama umut bağlama
Yok yazmayacağım isteseydi o yazardı
Yani ypluna baksana baskalarıyla tanıs
Ama güzel günlerimizi unutamıyorum
Ya dha ne guzel günlerin olacak takma 1-2 ay sonra geçecek ama onsuz hayata hazırlaman lazım takıntı yapma. Cinsellik var mıydı
Hayır ama ileri giden şeyler oldu
Nası yani oral falan mı
Burcu ne sevgilinin
Yengeç