Arkadaşlar eski sevgilimle ilgili fikirlerinize ihtiyacım var?

Arkadaşlar sevgilim benden 2 ay önce ayrıldı. Sık sık kavgalarımız olurdu ve kendisi çok özgür yapıda bir insan olduğu için ilişkiyi kaldıramıyordu. Beni sevmediğini ve istemediğini söyledi. Benden ayrıldıktan 15 gün sonra dayanamayıp yazdım ve onu buluşmaya çağırdım gelmedi. Hatta mesajlarıma ve aramalarıma da dönmedi. En sonunda bana ne seni görmek istiyorum ne de seninle herhangi bir şey konuşmak istiyorum dedi. Ben de bunu duyunca onca beraber geçen güzel zamanlarımızı ne çabuk silip attın senden nefret ediyorum benden bir ömür uzak dur filan dedim. Acaba benim bu söylediklerim onun geri dönmesine engel olmuş mudur? Sinir haliyle söylemiştim yoksa ondan öncesinde onu ne kadar sevdiğimi de anlattım defalarca... O bana daha ağır şeyler söyledi ama yazmak isteyip de benim en son sinir haliyle o söylediklerim engel olmuş olabilir mi yazmasına yoksa seven her şekilde yazar mıydı?
Güncellemeler
+1 yıl
Normal bir şekilde halini hatrını sormak için yazsam ne düşünür?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel güncel
Arkadaşlar eski sevgilimle ilgili fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla