Kendi paramı kazanmadan evlenmek istemiyorum ama çevrem yaşın geçiyor diye baskıyo ypıyor neden?

Ben daha yeni 25 oldum. Memur olmadan veya güzel sürekli iş bulmadan evlenmek o adımları atmak istemiyorum. Ama çevrem sürekli yaşın geçiyor, yaşın geçer, markete gir çalış evlen tarzı yorumlr yapıyor ve çok bunaldım. Memur olmak için çabalıyorum sözlü mülakatlarda eleniyorum sürekli ama pes etmeyeceğim sizce gerçekten yaşım geçiyor mu neden bu algı?
Kendi paramı kazanmadan evlenmek istemiyorum ama çevrem yaşın geçiyor diye baskıyo ypıyor neden?
Cevapla