+1 yılBurası dışında herhangi bir sosyal medya hesabı kullanmıyorum, önceden kullanıyordum fakat bir nedenden ötürü kapattım bir şekilde, eksikliğini de hissetmediğim için tekrar açma gereği duymadım. Bunun dışında bir ilişkim olduğunda da en başında kullanmama taraftarıydım karşılıklı olarak çünkü sürekli bir sorun olarak geliyor bu, hiç şaştığını da görmedim. Hal böyle olduğu içinde kullanılmaması çok daha sağlıklı geliyor bana, kullanmıyorum deyip kullananlardan bahsetmiyorum, bu da karşılıklı olarak güven gerektiriyor ve bu güveninde içini doldurmak gerekiyor.
Sorunların en büyük nedeninin çoğu internet ortamından çıkıyor, bu riski en başında kaldırmak çok daha mantıklı geliyor bana...10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bana öyle bir kısmet çıkmıştı, adam okumuş etmiş ama sosyal medyayla uzaktan yakından alakası yoktu. Onu, kendi ellerimle başkasına vermiştim. Bak aklıma getirdin şimdi🤧
117 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani ya 🤦♀️
- +1 yıl
Yaa öyle şey mi olur, seni iki omuzundan tutup silkeleyecem 😃
- +1 yıl
Tamam o sorun değil. Seni bayıltır imza yerine parrnnaak bastırırız 😃
- +1 yıl
Hahah :D aynı performansı bekliyorum bi beş sene sonra falan ✌️🖤
- +1 yıl
Ben kendimi olduğum yaşta hissetmiyorum. No problem 😃 kararımı verdim ben. Aşk meşk şeylerine beş sene daha ara veriyorum :D
- +1 yıl
Ya bayılır bir daha ayılamazsam 😂 yzkk adama be 😃kafamda deli sorular
- +1 yıl
Anlaştık, seni Kadıköy belediyesi evlendirme dairesinde bekliyor olacağım, beş sene sonra bu gün :D
- +1 yıl
Gelin, gelin 🥰 iyi geceler
- +1 yıl
Ricalar 🖤
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Tam tersine karanlık bir kuyudur. Sosyal medya kullanıp da açık net olan insandan korkma, ama hiç kullanmayan tam bir bomba. Her an elinde patlayabilir. Belki de hayatını gizlemek için kullanmıyor. Kim bilir? 🤷♀️
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilir tabii ki :D her türlü tehlike bence teknolojiden uzak durulmalı
- +1 yıl
😃😃 hahah şaka tabii
Kullanmıyorum ben de, bulunmaz hint kumaşı oluyorum heralde.
18 Yorumla- +1 yıl
Öylesin demek ki ama yersek 😃
- +1 yıl
Belki vaaar ne bilecez yani 🤷♀️
- +1 yıl
🙄 bilmiyorum ama
- +1 yıl
Ricalar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
+1 yılBunun cevabını bende hep çok merak etmiştim beni bu soruyu sormaktan kurtardın yorumları okumaya geldim ))
33 Yorumla- +1 yıl
Çok düşünceliyim ya 💁♀️
- +1 yıl
Her zaman böyle ol ))
- +1 yıl
:)
Bulunmaz hint kumaşları kaliteli olmuyor sonra kendini olmazsa olmaz sanıyor. Tek problem sosyal medya olsa jsnbdb
11 Yorumla- +1 yıl
Bak bu da doğru :D
+1 yılÖzellikle sosyal medya kullanmayan biri
Sırf bu sebepten ne nimet olabilir
Ne de mındar 😂
İlgisi alakası yok.
Ama her yönden denk olmakta fayda var.
Ardından başlayabilir ben kullanmıyorum
Sen de kullanma diye.
Hiç çekilmez o zaman.20 YorumlaNe yalan söyleyeyim"Evet" 😄 Gittikçe globalleşen bu dünya hayatında,"Ne kadar beğeni aldım, ne kadar takipçim, arkadaşım var"gibi beklentilerden arınmış, tek keyfi telefon, tablet, sosyal medya olmayan, gittiği her yerin, her anını sadece yaşamak için yaşayan insanlar nadide ve nadir insanlar bence. Tabi bir de yeterli doz ve doz aşımı meselesi var ama hiç olmamasını tercih ederdim. Telefonun nerede olduğu unutulan balkon sohbetlerini hatırladığınızda eminim beni anlayacaksınız..
(Sevgiliden daha çok ben genel olarak yazdım ama bu özelliklere sahip bir eş/sevgili de tadından yenmez hani :) )10 Yorumla
+1 yılsosyal medya kullanması ya da kullanmaması
aranılan bir partnerdir diyemem açıkcası..
sosyal medyası olmayan birisi evet. çok özeldir de diyemem belki gerek duymuyor oldukça sosyal:)10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılKullanmıyordum sadece sevgilimle olan fotoğrafları atar arkadaşlarımı eklerdim ki bir şey oldu mu ulaşabilsinler diye. Oynadığım oyundan zaten 4 5k kişiyle hep muhattap halindeydim. Şimdi ama yurtdışından bir sürü arkadaş edindim sohbet, muhabbet iyi. Sosyal medya kullansın ama amacının dışında kullanmasın haha.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılKullanmıyorum ama bu bi yerden sonra kendimi ordan arındırmak istediğim için. Gerçi kedimin var o da poz vermeme döneminde dfdf kumaş olayı için bişey diyemem, kategorize ettiklerim naylon çıkıyor nede olsa dgdf
13 Yorumla- +1 yıl
Haha kedin sosyal medyada fenomen olmak istemiyor :D naylonlardan çeken bir sen değilsin balım 😃
- +1 yıl
😄 Gönlüme fenomen :) ah biliyorum 🎈🙏
- +1 yıl
☺️🖤
Aşk İlişkileri konusunda 765 cevap paylaştı. Sosyal medya kullanmayan sevgili, bulunmaz hint kumaşı mıdır?
evet evet sanırım şu an günümüzde varsa oyle birisi tabiki o kişi bulunmaz hint kumaşı gibidir :S12 Yorumla- +1 yıl
Eveeet ne var
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet.
Youtube, Twitter, Facebook, Instagram, Tiktok, Tumblr, Mirc, Messnger, Pinterest, Skype, Twitch, Discord, Telegram, WeChat, saymazsak o bulunmaz hint kumasi benim iste 🖐🖐16 Yorumla- +1 yıl
Hahah yok yok valla
- +1 yıl
🙂😊😁
Discord fazla oldu degilmi !
Onu kapatarak tam anlamiyla "Bulunmaz Hint kumasi olacagim. d - +1 yıl
Tabii discord olmasa iyiydi 😃
- +1 yıl
Görüntülü konusma sosyal agı'da vardi bende!
1 erkege 35 erkek dustugunu farketmem, on dakika sürdü. O yuzden orayi kapattim.
- +1 yıl
Ah kardo ah, birgün her şey güzel olacak 😅
- +1 yıl
Hayirlisi diyelim oyleyse. d
+1 yılKullansın, sosyal bir insan olsun. Pasif , içe kapanık , asosyal bir insanla yapamam ben
10 Yorumla
+1 yılBir insanın sosyal medya kullanıp/ kullanmaması bir artı ya da eksi değildir bence.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Değildir bence. Yani kullanabilir de, kullanmaz da, beni ilgilendirmez. İlle de kullanmayan biri olsun arayışının da kimsede olduğunu sanmıyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Hayır ben öyle birini arıyorum Kaktüs 😃
- +1 yıl
Yiooo, ben kullanmıyorum mesela. Bi KS var. İsterse onu da kapatırım vesselam
- +1 yıl
Hahah pisliiiik 😃
Sosyal medya varsa iş mi çeviriliyormuş? Hmm. Kadın da kullanıyorsa o da iş çeviriyordur demek. Kimse kimseye güvenmesin o vakit
13 Yorumla- +1 yıl
Güvenmesin zaten. Çevirenler var nede olsa Sevgilim kullanmıyor, beni takip edemez 😅 bunu bende sonradan öğrendim
- +1 yıl
Tabii ki, çok haklısın daa.. da’sı var işte. Bi taraf kullanmıyor diğer taraf kullanıyorsa sıkıntı, yani öyleymiş. Bende yeni öğrendim.
+1 yılAmazon ormanların da buluruz bence Tam sana göre birini ne diyorsun? 😂🤐Bulunur bulunur ✌🏻
22 Yorumla- +1 yıl
Çok kötüsün
- +1 yıl
Şaka yaptımm. 🙁🙃 Bence, Veli nimet 👌🏻
+1 yılHayır, değildir. "KizlarSoruyor" , "OneDio" , "YouTube" dışında sosyal medya kullanmıyorum.
Bunları da kullanmadığım oldu ki kullanmasam da olur ve bulunmaz Hint kumaşı değilim.10 Yorumlaya da evlidir. sozum ona sosyal medya kullanmayanlar suphe cekiyor. kullanmayan nerdeyse yok cunku
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir 🤔
+1 yılBenim Instagram vs yok KS dışında bir şey yok 😃 ben nadirim
12 Yorumla- +1 yıl
Bendensin :D
- +1 yıl
Seninde mi yok 😃 senden oldum hadi bakalım ablacım 🥰
+1 yılYa benim gibi olupta haftada 1 bakan ne oluyor 😃😃
14 Yorumla- +1 yıl
Senin o hesaplar ölmüş haftada bir mezarını sulamaya gidiyormuş gibi :D kapat gitsin bari
- +1 yıl
Bütün dedikodulara geriden geliyorum ama konsere gittiğimde millete canlı konser yaşatıyorum beleşe 😃😃
- +1 yıl
😃😃 sende olmasan konser dinleyemeyecekler desene dadlum
- +1 yıl
Yes babyyy 😎😘
Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı. Bulunmaz mıdır bilmem ama muhtemelen asosyal bir tiptir 😊
16 Yorumla- +1 yıl
Neden sosyal medya, sosyallik mi katıyor?
- +1 yıl
Sosyallik kattığı için değil ama genelde insanlar arkadaşları ile iletişim kurarken onların ilgi alanları hakkında da bilgi sahibi olmak ister. Onlarla sohbet ederken vakit geçirirken ortak şeyleri paylaşmak ister. Örneğin bir arkadaşın bir filmi ya da dizi çok överse o filmi izleme isteği doğar içinde... Kişi etrafındaki çoğu kişinin kullandığı ve oldugu platformlardan uzak kalmayı tercih ediyorsa biraz içine kapanık eğilimdedir bence. Buda asosyallik doğurur... Ama tamamen benim düşüncem bir bilimsel dayanağı yok 😅
- +1 yıl
İnsanlar arkadaşlarıyla önceden nasıl iletişim kuruyormuş? Sosyal medya olmadan önce. Çünkü insanlar daha samimiydi o zamanın arkadaşlıkları sahte değildi. Sosyal medya sosyalleştirmez tam tersine asosyalleştirir bana göre. Buda tamamen benim düşüncem bilimsel bir dayanağı yok :)
- +1 yıl
Eski yeni karşılaştırması yaparken o gün sosyal medya diye bir teknoloji olmadığını da düşünmek lazım... Zaman değişiyor doğal olarak kültürlerde insanlar da değişiyor... O yüzden bence 30 yaş üstü sosyal medya kullanmayan birisi bulabilirken orta okul ve lise döneminde olup sosyal medya kullanmayan birisini bulmak çok çok zor olur... Belki sonuçta insanları asosyal yapabilir ama ilk kullanılma başlangıcı sosyalleşme amaçlı
- +1 yıl
Evet ilk Facebook zamanını hatırlıyorum. Taa nerdeki arkadaşlarını yeniden bulmak amaçlı falan :D bilmiyorum bence çok da gerekli değil gün geçtikçe daha bi tuhaf hal alıyor zaten. Saçma sapan resimler ve videolar için insanlar kendini tehlikeye sokuyor “popüler” olalım da canımız da çıkabilir gibisinden 😃
+1 yılEn son 2015 de kullandim, gerekli olmadigina kanaat getirerek hepsini kapattim kafam rahat oh mis.
15 Yorumla- +1 yıl
Bilmukabele 😃
- +1 yıl
Soru guncellemesine karsilik, kullanabilir bir sikinti yok, sadakati yanlis yorumlamasin yeterli.. 👍
- +1 yıl
Ben güvenmiyorum artıkın:D kullanamaz nokta olursa tabii öyle biri hahah
- +1 yıl
Anlasilan yogurdu ufleyerek yiyorsun, biraz zaman alir ama yinede seviyorsam boynumu bukerim derim birgun...
- +1 yıl
*dersin birgun olucakti.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBulunmaz olduğunu düşünmüyorum çok var kullanmayan bşr taneside benim fb, KS instagramda hesabım var fbnin üç yıldır yüzüne bakmıyorum instagram iş için KS ise kafayı dağıtmak için
10 Yorumla
+1 yılBu bir artı veya eksi olmamalı. Çok gereksiz ne alaka isteyen istefiğini kullanır başta ve sosyal medya kulkanmayıp ilişkikeri bk gini olanlar var. Bu bir ölçüt değil
10 Yorumla
+1 yılBen şahsen sosyal medyayı bırakmam baya eğlenceli oluyor sevgilim de ister kullansin ister kullanmasın umrumda değil, güvenmediğim insanla işim olmaz zaten.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı.
+1 yılTam tersine olabilir yaşamın gizlemek için ya da çevresini gizlenmek için benim gibi başka hesap açabilir görüşleri çevredeki insanlardan ayrı yani bir şey diyemem
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Ben Facebook'u kapattım yakında İntagram'ıda kapatıcam. Bir tek twitter var oradada Fenerbahçe için varım zaten. Ayrıca bunlar olmadan da iş çevirecek çevirir takılmayın buna.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aksine hiç iyi gözle bakmıyorlar kendimden biliyorum. Sanki face, Twitter... Kullanmamak abes bir şeymiş gibi veya bir şeyler gizliyormuşsun gibi mantık dışı düşünceye kapılıp, uzaklaşıyorlar.
10 Yorumlasevgilisi kızı takip ediyormuş ayrılacağım diyor. kız ünlü onunla görüşmez zaten. dm'den görüşüyorsa normal biriyle ok. kızarsın..
10 Yorumla
+1 yılKullanması önemli değil de ne derece kullandığı önemli buna hayat felsefesi olarak yaklaşıyorsa asıl sorun budur
10 Yorumla
+1 yılYo kullanabilir önemli olan karşılıklı güven. Sosyal medya kullanmayıp aldatan arkadan iş çeviren de var. Hatta onun izini sürmek daha zor :)
10 Yorumla
+1 yılBende kullanmam. Bu tercih meselesi ben paylaşım yapmayı sevmediğim için kullanmam. Ama sevgili de bulurum.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl76 yaşındaki annem bile sosyal medya kullanyor. O derece yani. :)
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvahlar olsun başımıza daşşş yağacak 😃
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Tam aradığım erkek 😃
12 Yorumla- +1 yıl
Bulunca bulduğun yeri bildirir misin 😃
Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Ben kullanıyorum, o kullanmazsa sıkıntı olmaz. Ama kıskançlık yapıp benim kullanmama da engel olması canımı sıkar.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medya yoksa onun yerine reel hayatta bulmaya çalışır istedikten sonra Her türlü olur.
Hersey sosyal medya değildir.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Benim face Instagram vs yok, ama sevgilim olursa kesin onun olur olmayan yok çünkü 😂
20 YorumlaEvet sosyal medya kullanmiyorsa kafamda kurmak zorunda kalmam
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Bence aynen öyle efendim.. Kullanmayan gerçekten var mıdır acaba 😊
20 Yorumla
+1 yılBöyle şeylere takılmam ki ben kullanabilirde isterse kullanmayabilir
10 YorumlaSosyal medya kullanımında ne olabilir doğru kullanıldıktan sonra
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Az kullansa daha hoşuma gider ben ketenede razıyım 🙃
10 YorumlaBen kullanmıyorum, kullanmayana karışmıyorum, sevgili değilse.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı. ya olmaz öyle düşünün bi ortal hiç bir aktivite bulamaz hangi çağdayız?
10 Yorumla
+1 yılBen sosyal medya kullanmayan nasıl kişiler tanıdım. Yemediği haltlar kalmamış.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Kullanıp kullanmaması değil, nasıl kullandığı bence asıl mevzu.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılİçinde varsa bir insanın yapacağını her türlü yapar. Önemli olan insanın niyeti ve amacıdır...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılKullanmayan bendim, ceviz, fındık kırmak için kullanan eşim dediğim kadınmış meğer... Boşanıyorum.
10 Yorumla Evet ben kullanmıyorum mesela. Bulun beni bir an önce
10 Yorumla
+1 yılBen burası dışında pek bir yer kullanmam çok az takipciliyim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 396 cevap paylaştı. normal bi bireydir yani sosyal medya kullanıp çok kaliteli ilişki yürütenler de var
10 YorumlaKS kullanıyorum sadece 🙄
Wp yeni yükledim.. Olur mu?10 Yorumla
+1 yıldeğil maalesef. şu an konuştuğum cocugun sosyal medyası hatta kız bi çevresi bile yok ve benimle dahi nasıl konusulur, bi kızla iletisim nasıl kurulur, incelik nedir asssla bilmiyor. bıkkınlık geldi ilk aydan
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok takipçim yoktur Sosyal medya kullanıyorum ama herkese kapalı
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. hayır sevgilim kapatmamı istese bütün hesaplarımı kapatırım şart değil yani
10 YorumlaKullanmama derken? Bloglar, anlık mesajlaşma uygulamaları dahil mi?
12 Yorumla- +1 yıl
Evet
Onu zaten bulamazsın ki nasıl bulcan face yok Instagram yok 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Bulamaz mıyız o vakit 😃
+1 yılSosyal medya kullanmayan sevgili mi öyle bir şey var mı ya
14 Yorumla- +1 yıl
Bende onu merak ediyorum 🤔
- +1 yıl
Ben falan diyormuşum
- +1 yıl
😃😃
- +1 yıl
Kullanmayana nazaran kullanılarak sonuna kadar güveneceğim sevgiliyi tercih ederim ama şuana kadar denk gelmedi
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılkullanıp da aktif değilse de aynı hesaptır bence :)
10 Yorumla Bu zamanda kullanmayan kaldım’ı diyeceğim KS’te ben deyip bu sayfayı kullanıyorlar. Bu sayfa Sosyal Medya sayfası değilimi? Fakat çok fazla seviyesiz insanlar var. Maalesef
10 Yorumla
+1 yılzevkler renkler yahu
10 Yorumla
+1 yılbende ondan var ama biraz kötü be naptığını göremiyom ki bi durum hikaye atsa bari çocuk eline telefonu bile almıyor ki
Hayaller : Gamer sevgili
Hayat : Teknoloji özürlüsü10 Yorumla- Devamını Gör (75)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 