Merhaba arkadaşlar. Benim 1 yıllık ilişkim var fakat sorunum şu ki :Kız arkadaşım erkeklerle beni rahatsız edecek derecede samimi. Sınıfındaki erkekleri geçtim başka sınıftan erkeklerle de konuşuyor, alakalı alakasız önüne gelen erkekle samimi oluyor, benim yanımdayken bile erkeklerle konuşuyor, şakalaşıyor, gülüşüyorlar
ve sosyal medya hesabında bir çok erkekle takipleşiyor, fotoğraflarını beğeniyorlar, yorum atıyorlar. Bu yüzden kaç defa yorum yapan kişilerle tartıştım kavga edecek oldum.
Ve sürekli canlı yayın açmak istiyor bu yüzden de defalarca tartıştık
. Ama geri adım atmıyor. Ne var bunda hepsi arkadaşlarım deyip çıkıyor. Yahu bir kızın bir erkek arkadaşı olur üç arkadaşı olur da onlarca mı olur ya. Üstelik bu arkadaşım dediği kişiler arasında bir çok müptezel, peach olan var. Ve şu şu kişilerle daha konuşma bunlar böyle böyle adamlar dediğim halde ben bir yanlışlarını görmedim diyor, eğer bir şeylerini görürsem silerim diyor, kafayı yiyecem ya.
Yanımdayken bile bakıyorum watsaptan bir sürü erkek yazıyor. Neymiş arkadaşlarıymış. Her zaman böyle. Yahu bir arkadaşlarımın sevgililerine bakıyorum bir de benimkine. Onların sevgilileri söz dinlerken, sadece belli başlı arkadaşları varken benimki niye böyle. Ve arkadaşlarım bile isyan ediyorlar o derece. Beni üzgün gördüklerinde, Bana :kanka kusura bakma ama benim sevgilim bu kadar olsa ben çoktan ayrılırdım veya sana uygun değil bırak gitsin şekilde tavsiyelerde bulunuyorlar. Benim de kız arkadaşım var ama sadece 2 tane. Ve onlar bile bu durumdan rahatsızlar. Ama ayrılmak istemiyorum, ben onu seviyorum O da beni sevdiğini söylüyor fakat geri adım da atmıyor. pf ne yapcam.
ve sosyal medya hesabında bir çok erkekle takipleşiyor, fotoğraflarını beğeniyorlar, yorum atıyorlar. Bu yüzden kaç defa yorum yapan kişilerle tartıştım kavga edecek oldum.
Ve sürekli canlı yayın açmak istiyor bu yüzden de defalarca tartıştık
. Ama geri adım atmıyor. Ne var bunda hepsi arkadaşlarım deyip çıkıyor. Yahu bir kızın bir erkek arkadaşı olur üç arkadaşı olur da onlarca mı olur ya. Üstelik bu arkadaşım dediği kişiler arasında bir çok müptezel, peach olan var. Ve şu şu kişilerle daha konuşma bunlar böyle böyle adamlar dediğim halde ben bir yanlışlarını görmedim diyor, eğer bir şeylerini görürsem silerim diyor, kafayı yiyecem ya.
Yanımdayken bile bakıyorum watsaptan bir sürü erkek yazıyor. Neymiş arkadaşlarıymış. Her zaman böyle. Yahu bir arkadaşlarımın sevgililerine bakıyorum bir de benimkine. Onların sevgilileri söz dinlerken, sadece belli başlı arkadaşları varken benimki niye böyle. Ve arkadaşlarım bile isyan ediyorlar o derece. Beni üzgün gördüklerinde, Bana :kanka kusura bakma ama benim sevgilim bu kadar olsa ben çoktan ayrılırdım veya sana uygun değil bırak gitsin şekilde tavsiyelerde bulunuyorlar. Benim de kız arkadaşım var ama sadece 2 tane. Ve onlar bile bu durumdan rahatsızlar. Ama ayrılmak istemiyorum, ben onu seviyorum O da beni sevdiğini söylüyor fakat geri adım da atmıyor. pf ne yapcam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer