Lise mezunu bir kadının bir Doktora aşık olması acizce değil mi?

Resmen acizim adam neredeyse 10 yıl okumuş ben lise mezunuyum, yaşım da 26 geç kaldım ama yine üniversite okuycam her ne olursa olsun okuycam ama yine de aramızdaki sınıf farkını değiştirmiyor kardeşim iyi biri ama yine de küçük görür beni bakışıyoruz bana da ilgiisi var biliyorum ama eğitim durumumu bilse soğur istemez buna eminim. Sırf bu yüzden uzak duruyorum ondan hadi sıradan bir bölüm de okusa neyse ama adam doktor ya. 😔Bir de zengin ben ise Orta halli biriyim babam asgari ücretle çalışıyor emekli maaşı var tabi annem de çalışıyor ama yine de ona göre çok fakirim ah bu sınıfsal farklar ah 😔
Lise mezunu bir kadının bir Doktora aşık olması acizce değil mi?
Cevapla