Yakışıklı hocamın fotoğrafını çekerken yakalandım bir şey olur mu?

Adama aşık falan değilim yakışıklı genç kibar falan tüm okuldaki kızlar hayran aşağı yukarı ben bunun iki kez fotoğrafını çekerken gördü ama görmezden geliyo birincide belki görmemiştir dedim ama ertesi gün çok net baktı kameraya bi daha çekmem zaten yanlış anlaşılmak korkutuyo. Yaptığım da etik değil farkındayım. Sizce anlamış mıdır çektiğimi aşık bu bana falan kafasında mıdır ya da şu an
Yakışıklı hocamın fotoğrafını çekerken yakalandım bir şey olur mu?
Cevapla