Aşık değilim seviyor değilim ama niye sürekli takıyorum?

23 yaşındayım bu zamana kadar 1 tane ilişkim oldu o zamanlar 16 yaşındaydım zaten 4 ay ancak sürmüştü. Sonrasında bana bir şey oldu böyle hiç ummadık kişilere platonik takılır oldum.
Bu ilk yeğenimi okula götürürken oldu.
Oradaki bir öğretmen takıldı aklıma.
Ne alaka o kişi demi..
Beğeniyor musun hayır
Aşık mısın asla
Hoşlantı var mı yok
Ee o zaman ne diye adamı sürekli didik didk ediyorsun değil mi?
Niye her okula gittiğinde onun için süsleniyorsun seni görsün istiyorsun..
Sonra bu kenarda dururken başka birisi çıktı karşıma yeni bir dişçi açıldı evimin yakınında
Arada kapıya çıkıyordu görüyordum bunu da arkadaşlarım ve ablam sürekli sana baktı bakıyor gibi şeyler söyleyince aklıma soktum.
Ama sosyal medya hesabı yok diye deliriyorum her gece adını soyadını farklı farklı kombinasyonlarla aratıyorum.
Bunlara gidip açılacak mıyım sanki hayır ama deli gibi bir fotoğrafına rastlarım diye yırtıyorum kendimi.
Mesela bugün öğretmen olan iş arkadaşı olan kadınla bir yere gitmiş kudurdum kıskançlıktan...
Niye böyle oldum bilmiyorum.
Birisine nasıl aşık olunur onu bile unuttum.
Aşık değilim seviyor değilim ama niye sürekli takıyorum?
Cevapla