Her gün birbirinden farksız sayısız numunelik örnekler!.. Bu mide bulandırıcı iştah nedir ya🤮 Bu mu lan aradıkları eş ve ilişki türü? Nasıl bu kadar aptal olabiliyorlar? Nasıl bu kadar zalim olabiliyorlar? Ailelerine kan kusturuyorlar... Yazık o annenin döktüğü gözyaşlarına...
3 oğlun olsun 1 kızın olmasın vallahi de billahi de!..😠
3 eşli ve 4 çocuklu Pakistanlı Mustafa'yı ailesine karşı tercih eden Melek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kız çocuklarını daha konuşmaya başlar başlamaz evlilik hayaliyle yetiştiren ailelerin suçudur. Evlilik bir hayat planı değil. İllaki olması da gerekmez. Ayrıca Atatürk'ün 100 yıl önce kurduğu ve Avrupalı bir çok kadından bile önce onca hak verdiği yurdum kadının bu geri kafalı ve aciz hallerini gördüğümde gerçekten üzülüyorum. Birileri bu ülkenin bir dönem neslini fena halde eğitimsiz ve ilgisiz bırakmış. Her kimse o yöneticiler, siyasiler, sağ sol ayırt etmeden, mezarlarında rahat uyumasınlar.
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yazık yaa kör mü bunlar ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Kendini keşfedememiş bir birey, çağın gerekliliklerini anlayamamış bir aile, geleneksel yaklaşımlar, dini öğretilerin kıskacında yok olan hayatlar, ticari rant güdümünde ki sosyal duyarlılık. Gelişim ve değişime körlemesine inatla direnmenin sonucunda sürekli karşılaşacağımız kişilere ait kesitler.
Bu saçmalıkları izlemeyi bir an önce bırak.çok moral bozucu. ayrıca gerçek mi değil mi belli değil. Evlilik programları kurgu çıktı, kısmetse olur tamemen kurgu çıktı, şu show tv'deki Bir şansım olsa o kadar gerçekçi gelmesine rağmen kurgu çıktı. Bu televizyondaki olaylara güven olmaz. hadi gerçek olsalar bile niye izliyorsun bunları?
He ya izinliyim,2 gündür bu programı izliyorum, mal ya... Aklı başında bi kiz böyle bişey yapmaz, kıza bişey mi enjekte ettiler acaba? Konuşuyorlardı ya, atlara verilen sıvı...