1.5 yıldır birlikteyiz ilişkye girmedik bkre değilim biliyor. Ailesi karşıydı çevresi de. O annesini hasta bırakıp yanıma geldi 3 yerine ismimi dövme yaptırdı. Ailesiyle arası 1.5 senedir bozuk hemen hemen. Onu ilk aylarda aldatmıştım sevmediğim dönemde. Biliyor her şeyi. Epey hatam da oldu onunlayken. Eski sevgilim ile de konuştum defalarca. Yani parasal anlamda da epey para harcattım ona 15 20 milyar harcadı. Geç alırız deyince de hakaretler etmiştim. Sosyal medyaya açık resimler tangalı falan atma demişti ben attım. Acı çekiyorum demeye başladı kabus görüyorum gibi. Paranoyak oldu hayatımı mahvettin yiprattin çok beni dedi. Engellesem de yazıyor dövmeleri kapayamadım olmuyor ne yapsam da diyor. Saplantılı mı yoksa aşık mı? Düzelirim diye hep beklemiş en başından beri. Sevdik öyle kabul ettik seni dedi. O aldattığım kişi ile yan yana onun üstü çıplak şekilde resmimiz vardı onları da gördü.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Erkek arkadaşım aldatıldığı halde engellesem de yazıyor. Saplantılı mı?
Gerçekten bunun gözünü aşk kör etmiş az gurur olsa sana daha ne yazar ne rahatsız eder şahsen bana aynısı yapılsa tamamen hayatımdan çıkarırım ne kadar çok sevsem bile aşkta bir yere kadar gurursuz olmamak lazım istenmiyosun yani bu hala neyin ısrarı takıntı yapmış seni sanırım sende numaranı falan değiş engelle belki bu şekilde kurtulursun...
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya bende istiyorum da paranoyak oldu iyice kabus görüyorum acı çekiyorum diyor o yüzden biraz yoruldum o da yıprandı ama engellesem de yazıyor yani. Dört gün önce engelledim o da engelledi ben dövmeleri kapatcam artık hayatıma bakicam dedi baktım iki saat geçti geçmedi bana yazdı
Çocuğa çok üzüldüm. Saplantılı mi bilemem ileri derece a*tal aşık olduğu kesin. Yoksa senin gibi biriyle olacağını hiç sanmıyorum, aşk kimlerin elinde mahvoluyor. Karşında seni seven, değer veren sen ne yaparsan yap kabul eden biri var ve sen ona türlü türlü kötülükler yapmışsın, o hala seni bırakmıyor. Yazık değil mi? Bence onu sorgulayacağina biraz da kendini sorgula.
Kız sizeden ahlâk dersi istememiş soru sormuş, yanıtların hepsi hakaret. Ask bu bir saplantı eğer devam ederse şikayet edeceğini söyle çünkü sana ciddi zararlar verebilir
Erkek arkadaşınız takıntılı olabilir ama siz de pek normal sayılmazsınız. Madem iğrenç bir karakterin var, kendini biliyorsun adamın duygularıyla neden oynarsın.
Allah seni bildiği gibi yapsın. Baska bir sey demek istemiyorum
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
yazık cocuğa bence duygusal boşlukta olduğu bir dönemde tanımış seni ve bayağa aşık olmuş ki senin yaptıklarını gözü görmemiş. neden size değer veren insanları böyle üzüyorsunuz ki. Düzgünce sevmek bu kadar zor mu
Ne kadar pis birisin yaaaa neler yaptığını buraya yazacak kadar pissin ama sizin gibiler yaranıyor ne diyeyimmmm yasattiklarini yaşamadan olmezsin bunun bilincine en kısa sürede varirsin inşallah
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sen kardeşimsin çocukta malmış değmez senin gibi bi kıza ama tuhafsınız ikinizde
Sen nasıl insansın ya. Nasıl bir insana bu kadar zarar verebilirsin. Yanına kalacağını mı sanıyorsun bu yaptıklarının? Ne kadar işlemese de ilahi adalet var
3 tane dövme ne be bana saplantili gibi geldi onu istemediğini söylediysen ve hala bisiler yapıyosa bu saplantı demek
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Mesela dört gün önce engelledim onu sonra o da engelledi dövmeleri kapatıp artık hayatıma bakıcam falan deyip o da engellemiş baktım iki saat oldu olmadı delirmiş gibi Instagrama ben resim atmıştım fake hesabından görmüş bu da yazık sevdim seni çok be kapattıramadım falan böyle şöyle hep öyle diyor engellesem de ne yapsam da olmuyor diyor saplantı olabilir mi
1.5 degild e benimde başımda böyle bi ilişki vardı 3 5 ay falan sevgili olmadık ama sevmiyorum seni dediğim halde evime kadar geliyodu mesela en son hastaydim ve evde kims e olmadığını öğrenmiş ve kapıyı çalmıştı falan filan farklı şehirlerde yasiyoduk bide turkiyenin neredeyse 2 ucu ama takintiliydi kurtulmam coo zaman aldı o yuzden ne yap ne et kurtulmaya calis
Farkındayım üzülüyorum onun böyle olmasına hayatımı mahvettin zehir ettin diyor engellesem de bu kadar kolay mı diyor güvenimi kazanman lazım dedi bana