Hiç bir sebebi yokken sevgiliniz sizinle ayrılsa tepkiniz ne olurdu? Çok seviyorsun ama o ayrılmak istedi.. ne yaparsın?

Ben bunu yaşadım ve unutamıyorum zoruma gidiyor sebepsizce gitmesi yani açıklamasız, çok kırdı. Siz olsaydınız siz ne yapardınız?
Hiç bir sebebi yokken sevgiliniz sizinle ayrılsa tepkiniz ne olurdu? Çok seviyorsun ama o ayrılmak istedi.. ne yaparsın?
Cevapla