Eski nişanlımın aptallığı siz olsanız ne yapardınız?

Nişanlımla bir kavga sonucu ayrıldık. Ayrıldıktan 1 hafta sonra aradım, o istemedi. Bu şekilde bitti. O günden sonra aramadı. O ortak tanıdıklara beni sormaya mutlu olmasını istiyorum, mutlu mu vs demeye devam etti. Sosyal medyadan silmiştim onu. Profilim herkese açıktı. Hikayelerimi izlemeye başladı. Ben rahatsız oldum bundan ve profilimi gizledim. En yakın arkadaşımın hikayelerini izledi. Arkadaşım da onu tersledi. Dün de bir arkadaşımla karşılaşmışlar ve kırk saat beni anlatmış. Kötülemiş. En iğrenci ise benim onu aradığımı barışmak istediğimi söylemiş. Kendince ego kasmış. Hala seviyorum ama çok çektirdi bana demiş. İşin komik yanı ayrılırken bana asla böyle konuşmaması. Hep iyi şekilde konuşması. Kendinde hatalar bulması. Gerçekten adamdan midem bulandı. orada burada benim hakkımda konuşuyor. Sizce ne yapayım?
Eski nişanlımın aptallığı siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla