"erkekliğimden utanıyorum"diye. Erkekler niye hadım etmiyor kendini?

Sırf bayanlara yaranmak için "erkekler adına özür diliyorum"ya da "böyle şeyleri duyunca erkek olduğum için utanıyorum"diyorlar madem utaniyorsun hadım ol
Güncellemeler
+1 yıl
Soru mu şikayet etmeyin feminen irkekler
"erkekliğimden utanıyorum"diye. Erkekler niye hadım etmiyor kendini?
Cevapla