Üniversitede herkes çok mu havalı çok mu güzel giyiniyor. Merak ediyorum çok. Bilgi verir misiniz?

İlk sene online geçti o yüzden gidemedim.2. sınıfım şimdi ve ne giysem giye düşünüyorum hep. Ya çok güzel giyinirlerse ben onların yanında ezik gibi kalırsam diye düşünüyorum.
Üniversitede herkes çok mu havalı çok mu güzel giyiniyor. Merak ediyorum çok. Bilgi verir misiniz?
Cevapla