Bi erkeği öpüp sarılmak için çok sabırsızım bu beni pişman eder mi sizce yoksa yapmalı mıyım?

Hııç sevgilim olmadı sevgiyi de hissetmek istiyorum doğrı kişi gibi duruyor öpmek sarılmak için kendimi tutmanın anlamı yok yapmayı düşünüyorum. İlk defa buluşuruz ve ben onu öpmeyi çok istiyorum siz böyle düşünen bi kızla sevgili olur musunuz? Ama daha ilerisine gidemem ya anlarsınız ya ')
Bi erkeği öpüp sarılmak için çok sabırsızım bu beni pişman eder mi sizce yoksa yapmalı mıyım?
Cevapla