Sevgilimle bişeyler yaşadık ama... detaylari okuyun lütfen?

Sevdiğim bir cocuk var kaç aydır peşindeydim sonra çıkmaya başladık ama hemen evine çağırdı herneyse evine gitmiştim bende baya kısa rahat bir elbise vardı ama tisort gibiydi oturunca heryerim aciliyodu onun ustunde sadece boxer sonra iste ben sevgilimin üstüne çıktım daha doğrusu o öyle istedi neyse kucağına oturdum sürtüştük öpüştük üstüme çıktı biraz bişey hissettim o anın etkisiyle onun üstüne çıktım sevgilime sürtündüm hissettim sonra bıraktım ama şimdi tekrar gel diyo napicam ben sadece onu sevdiğim için yaptım kaybetmemek için sakin yanlış anlamayın hiç anlamam böyle şeylerden ve nefret ederim yani çok pişmanım sırf benle ayrılmasn diye yapıyorum ama napmaliyim sizce ayrilmalimiyim arkadaşlarım hep o çocuk ihtiyacını gidermek icin seni kullanıyo diyo çok kötüyüm napicam
Sevgilimle bişeyler yaşadık ama... detaylari okuyun lütfen?
Cevapla