Bazen yalnız olduğumu fark edip üzülüyorum. Bekarlık sultanlık sizce bir avutmaca mı?

Evim var, arabam var, yüksek maaşım var. Tek çocuğum. Evlenmem ne evleneceğim diyorum başıma dert mi alıcam bu saatten sonra diyip bekarlık sultanlıktır sözü ile avutuyorum kendimi. Ama bazen yalnız olmanın getirdiği o boşluk hissi de çok kokuyor. Bekarlık sultanlıktır sözü benim gibi aşk meşk işlerine bulaşmamış insanların bir avuntusu mu sizce?
Bazen yalnız olduğumu fark edip üzülüyorum. Bekarlık sultanlık sizce bir avutmaca mı?
Cevapla