• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınlar makyaj yapmayı bıraksa "ayrılma-boşanma" sayısında inanılmaz bir artış olur mu?

IAmarPresterAen
IAmarPresterAen Takip Et
FenomenMentor Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar makyaj yapmayı bıraksa ayrılma-boşanma sayısında inanılmaz bir artış olur mu?
Kadınlar makyaj yapmayı bıraksa "ayrılma-boşanma" sayısında inanılmaz bir artış olur mu?
Cevapla
Makyaj Soruları Ayrılık Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • NecidAsude
    NecidAsude Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bence olur. Maalesef maskeyle dolaşan çok kadın var. Doğal güzelliği kalmamış sürekli kapatmaktan artık yüzün kendin den geçmiş hali ve ne yazık ki bakılır bir tarafı kalmamış oluyor. Makyajsız halleri çok farklı bir çoğunu tanıyamıyorum bile. Bazı kadınları da suni güzelliğe iten maalesef doğal hallerinin itici ve ya da kendini doğal görünümüyle sevmiyor olması. Ve daha nice farklı etken var. Ama bence neysen osun. Kendini sev öyle kabul et. Daha önemli şeyler var. Bakımını yap. Yine kremini sür. Cildini besle.
    Yalnız O maskenin arkasında saklanmasın kadınlarımız hatta kızlarımız. Doğalız güzeliz ve özgüvenimiz ile kendimizi seviyoruz.


    Şunu deme den geçmek istemiyorum tabi genelleme yapmadan;
    Ama bazi erkekler ilk gördükleri makyajlı ve alımlı kadınları tercih ediyorlar. ilk dikkatinizi kardeşim. Bakımlı olmak başka. Olmalısın. Bir de makyaj var ama bir de makyaj var. Hem cinslerimi görüyorum karşı cinsi görüyorum. Kim kimi tercih ediyor belli. Yüzün de bir gram fondöten olmayan maskarası olmayan hatta ruju olmayan arkadaşlarım ilk tercih listesine giremiyorlardı bile. Nasıl bir algı oluşmuşsa toplumda. Bence her iki taraf da da eksik ve kusur var. Yeniden başlamak lazım bazı şeylere. Beyinleri tazeleyip kendimizi ve özümüzü tanıyalım diyorum. Daha az görsel daha çok iç güzelliği ve samimiyet. Bak o zaman daha kalıcı ve sağlam olur o birliktelikler.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • яüүαмsı
    яüүαмsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Olmaz sonuçta sabah ve uyurken o makyaj silinip uyunuyor haliyle eşi de zaten her halini biliyor yani değişiklik olmaz

    1
    49 Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Kör bu erkekler kör :dd

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Aşktan gözleri kör olmuş göremiyorlar :dd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Sjjs aşktan gözleri kör ise makyajlı makyajsız fark eder mi 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      O kısımda gözleri açılıyor. Perde kalkıyor işte. ALlahın işine karışılmaz he diyecen geçecen :ddd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Sjjss haha aşk perde kalkana kadar o zaman

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bal ayı bitene kadar diyelim. O güne kadar arka müzik olarak fan fin fon bitince din dan don :Ddd

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Pek olmadı ama idare et bim bam bom da olabilirdi aslında

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Hayır balayı bitene kadar fan fino fon 😂 balayıdan sonra tin tonn tınnnnn

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Yani çokta tın diye başlayan cümleleri kurmaya başlar kadın ve iş yokuşa sürülmüş olur. Aşkın yokuşa sürülmesi demek tarla sürülmesinden daha zordur. O zaman ne diyoruz bam bili bili bom bam bili bili bom :dd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      O bam bili bam bili bili bam bam değil miydi 😂😂😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      O da olabilir şöyle bir bakınca kelimeler kardeş gibi görünüyor. Gel kardeşleri ayırmayalım birlikte olsunlar, yaşasınlar :dd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Sjjsjs olmaz şarkının ritmi bozulur birkere 😂😂 bam bili değilde bom bili diye söylerken olmuyor bom biliye başka şarkı yazılsın kıyasıya kapisilsin bence

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Hep rekabet merakı, hep bir yarışmacılık, hep bir finish çizgisini geçmeye çalışmacılık, hep kpss katılıp doksan almaya çalışmacılık. Tamam senin dediğin gibi olsun. Duyun vatandaş kadının fendi erkeği yendi. Gidiyorum kaybettim. Kaybolan yıllarımı verin bana geriye şarkısını dinleyeceğim kesin bu şarkıyı da yanlış yazdım tersten dinliyorum ben ondan :dd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Rakebet olmasa hayatın tadı olur mu hiç jsjsj düşünsene her şey normal ne kadar sıkıcı bir hayat. Tersten şarkılar çok komik oluyor sjjsjs dinle dinle yenilginin şerefine iyi gider

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Hemen de yendiğini kabul ediyor ha hiç ben öyle şeyler de yapmam demiyor. Seni seni. Haklısın rekabetsiz dünya şu an bulunduğu konumda olmazdı :)

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Sjjss fırsatları niye kacirayim ki. Dünyanın şu an ki hali rakebetten değil sömürüden bence :))

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Sömür sömür sonunda dünya bitecek

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Amann ben öldükten sonra dünya bitse ne bitmese ne 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Sen niye ölüyorsun. Niye iskeletinin bedeninden ayrı bir hayatta yaşamasını istiyorsun. Hemen vazgeç bu sevdadan :dd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Olmaaaazzzz vazgeçmem yıldızları izledikçe her gün ölümü daha çok özlüyorum ölürsem ruhum belki aya çıkar 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ay Tanrıçası olma sözü mü verdi eski Tanırlar sana hayırdır :dd

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Valla ay bana her gece göz kırpıyor yıldızlar da ışık yakıyor bence bu mesaj jsjsjs

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Seni çağırıyorlar gel biz seni istiyoruz diyorlar. ARtık dünya halinin son haline geldin. Onların yanına gitmelisin. Göğe yükselmelisin :d

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Aynen bende öyle düşünmüştüm 😂 uğraştım uğraştım gideemedim ama gerçekten rüyam da gittim yıldızları da ayı da çok güzel manzaraydi

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      İnşallah elon musk seni seçer ve seni götürür
      Rüyanda görmeye başladıysan bu bir başlangıç. Eninde sonunda yükseleceksin demektir

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Rüyamin başlangıcı çok komikti 😂 roket varya uzaya atılan onun ayağına tutunmustum uçağa benzer roket ama dik giden düşmemek için sarılmışım bir hissettim ama o anı 😂 sonra uzaydayim yanımda 3 kişi var 1 erkek 2 si kadın tanımıyorum ama hiç daha önce de görmedim böyle yıldızlar ayaklarımin altında diyorum ki dünyada yıldızları gökyüzünde izlerdim şimdi ayaklarim altında ama manzara efsane dünyayı da görüyorum uzaktan ama her evin lambası yanık yanan lambaların ışıkları sarmış şekilde 😂o an biri uyandırdi ve çok sinirlenmistim

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Tam rüyamsı modda iken uyandırılmak bence de iyi değil. Roketin üzerinde gitmek de güzel ben denedim olmuyor bir sana işliyor demek ki bu rüya 🤣

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      E tabi herkese işlemez 🤣 oda benim farkım olsun

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Hep sana hep sana hani bana 🤣🤣
      Günaydın

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      E rokete tutanamiyosan bundan benim ne suçum var günaydın 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Şansima roketin yağlı kısmı geldi elimden kaydı sonra düştüm 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Hiç gülesim yoktu 🤣🤣 gözümde Canlandi siyirilip düşerken ahhahahahhaha bir tane çizgi film vardı ya sürekli koşuyor bir yerden düşüyor bukulemun gibi bir şey aynı o gibi

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      🤣🤣🤣ahaha sen giderken ben düşüyordum yani ama nereye düştüm bil bakalım

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Kesin aya düşmüşsündür 🤣🤣 direk düşerken dünyanın altından çıkıp aya doğru benden önce mi gittin

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      🤣🤣yok başka bir uzay gemisine düştüm o beni senden önce götürdü çay bile demledim sen daha yoldasin aracın çok yavaş çok hem ben konforlu geldim özel yatak tahsis ettiler oh mis gel keyifim gel

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Uzay gemisinin cami acıkmı kalmış ne tesadüf 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bir hava alalım demişler, ayrıca dünyaya dünya gözüyle bir kere daha bakalım demişler o an ben camdan içeri hop cumburlop girdim 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      😂😂 benim ki bir kere daha heyecanlı adranalin dorukta seninnki uçağa biner gibi olmuş hihh beğenmedim 😂😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Uçağa biner gibi olmasa azrailin kayığına biner gibi uçacaktim ama o daha mı heyecanlı olacaktı he söyle sen benim ölme mi mi istiyorsun 🤣🤣

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Yok ölme de son dakika kurtuluyolarya öyle ol 🤣🤣 ödün patyacak gibi olsunnnnn ama patlamadan kurtul

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      🤣ya yarısı patlarsa ne olacak sigorta ödemezse patlayan ödümü bana öd borçlusun ödümün yarısını senden tahsil edecem

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Ödün patlamasın diye verdin demi eig teşekkür ederim 😂☘️

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Evet, ödüm patlamasin diye verdim güzel pazarlar ve tepe tepe kullan 🤣🤣

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Çok çok mersiiii sjjsjs

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Mersin mi yarışmaya Mersin'den mi katiliyorsun 🤣🤣 tantuni varsa alırım bir dal

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Yok hiç Mersin'e gitmedim tantuni de yemedim 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Artık bu senin vatani görevin bunu yapmalısın 🤣

      Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Hedefimiz Mersin ileri marş 😂😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      🤣🤣uygun adımlar marş

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    Sanmıyorum.. 7/24 makyajla gezmiyorlar ya doğal hallerini biliyorlardır.

    3
    0 Yorumla
  • Ezmuro
    Ezmuro Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 45%
    +1 yıl

    iyi akşamlar, tanışma zamanında abartı makyaj yapıp kendini öyle tanıttı ise ve ilerleyen dönemlerde makyajsız halini görürse ayrılma söz konusu olur insan kendini kandırılmış gibi hisseder bence doğal hali doğal güzelliği daha iyi

    1
    1 Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      İyi akşamlar cevap için teşekkürler

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

24

Cevap

  • doucett
    doucett Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı.

    Makyaj olayı artık amacını aştı kadınlar kendilerini oldukları gibi kabullenmiyorlarken erkekler neden onları oldukları gibi seçebiliyorlar anlam veremedim. Makyaj yapmaktan kirpikleri hiç olmayan kaşları dövme 30 yaşındayken yüzü 50 yaşında bir insan tenine dönmüş birini gördüğümde. İnsan bunu kendine neden yapar demistim.

    1
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Benim için olmaz zira bir kızı birkere dahi makyajsız görmedimse çıkma teklifi etmem nerede kaldı birde evleneyim.

    Kadın makyaj yapar çünkü makyaj kadının dişisel dürtülerini besliyor ancak bu 7/24 makyajlı olacak anlamına gelmez ara sıra da olsa doğal halini de görebilmeliyiz bir bayanın :)

    1
    0 Yorumla
  • __melikeyy
    __melikeyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Olabilir. Çoğu insanlar doğal insan arıyor bile bulabilirsen bul doğalını 😂 bence şu makyaj şeysi neyse bitsin artık, güzelleşmekten ziyade çirkinleşiyorlar.

    1
    1 Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Doğal olsun bizim olsun 🤣🤣

      Yorumla
  • Ms26Ms
    Ms26Ms Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Makyajsız dışarı çıkabilecek bir özgüvene sahibim benim için nema problema😀

    2
    1 Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Benim için olmaz. Net, abartısız söylüyorum. Doğuştan güzelim be ben 😂

    1
    1 Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ahah işte öz güven, işte güzellik :D

      Yorumla
  • Doom618
    Doom618 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    En başından doğal olsalar her şey daha dürüst olur en azından karşısındaki insan da ömür boyu güzellik beklemez neyse onun için sever bakımlı olmak ayrı birsey ona bir şey diyemem her insan bakımlı olmalı fakat makyaj bildiğin suret degistirme ya 😅😄

    1
    0 Yorumla
  • _İrem_11
    _İrem_11 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 58%
    +1 yıl

    İnsanların dış görünüşüyle yargılayan zihniyet oranıyla kadınların veya erkeklerin makyaj yapmayı ihtiyaç gibi hissetmesi doğru orantılı gibi düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Avratta sahtecilik

    Kadınlar makyaj yapmayı bıraksa "ayrılma-boşanma" sayısında inanılmaz bir artış olur mu?
    2
    0 Yorumla
  • badeklc
    badeklc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 83%
    +1 yıl

    Ne alaka be herkes bırakınca bu erkekler kime gidecek ozmn? kadınla mi evlenmiş makyajla mi? ki zaten eşi evde makyajsız görüyor

    2
    0 Yorumla
  • ilyess
    ilyess Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Dışarıda herkes makyaj yapmadığına göre ve evliler de evde makyajsız olduguna göre boşanmaları zerre kadar etkilemeyecegini rahatlıkla söyleyebiliriz.

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.

    Kadınları değilde yüzündeki makyajı gören, sevgi değil beden peşinde olan eblehlerden kadınlar kurtulur. Ama çok büyük bir artış beklemiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Yatağa da makyajla girmiyorlarsa eğer sorun olmaz yani eşler biliyorlar zaten makyajsız hallerini birbirlerinin

    1
    0 Yorumla
  • -KendineSüslü
    -KendineSüslü Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Aşırı kapatıcı fondoten , seyrek kaşları olması gerekenden fazla doldurmak , ruju yukardan çizmek vs bunları yapıyorsa artış olabilir

    1
    0 Yorumla
  • melikedeseen
    melikedeseen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Erkekleri de anlamıyorum bazen. Doğal kadını severiz derler botokslu estetikli makyajlı gacılara sulanırlar😂

    1
    0 Yorumla
  • lavignegizliuye
    lavignegizliuye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    kadınlar makyajı sırf erkekler begensin diye yapmıyor kendilerini öyle güzel buldukları icin yapar? bos yapmıssın

    1
    0 Yorumla
  • saat4
    saat4 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    dünya nüfusu 1 senede yarı yarıya düşer
    şişme kadın ve şampuan satışları pik yapar
    cildiyeler dolup taşar (elde ki nasır şikayetleri)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne alakası var makyaj bir çok kadının özgüvenini arttıyor ama makyajsız daha güzel olan kadınlar var mesela ben ayrıca her haliyle sevmeyeceğiniz biriyle bir zahmet evlenmeyin

    2
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.

    Karakterli erkeklerle evlenenler haricinde büyük patlama olur. Çünkü bizler, beğendiğimiz bedenlere hayalimizdeki ruhu koyarak aşk zannedenlerdeniz.

    1
    0 Yorumla
  • Yesimcik__
    Yesimcik__ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl

    Böyle bir derdim olmazdı hep makyajsız görüyor eşim beni

    1
    0 Yorumla
  • Balkız__
    Balkız__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmeden kizsin makyajsiz halinide glrcekkerdir elbet görmeden evlenen adamda sorun vardr 😅

    1
    0 Yorumla
  • Yagmur_22
    Yagmur_22 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Kimse kimseyle makyajlı diye evlendiğini düşünmüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • kirmiziAyy
    kirmiziAyy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı.

    Erkeklerın coğu dış görünüşe baktığı ıcın sayı tavan yapar evet🤷🏼‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Makyaj yapmadığım için sorun yok 😂pek nadir yaparım 😆

    1
    0 Yorumla
  • Desert_Lotus
    Desert_Lotus Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.

    Sanmıyorum da umarım bırakır herkes, güzellik algısının değişmesi lazım acilen.

    1
    0 Yorumla
  • evranx
    evranx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Erkeler dış görünüşe baktığı için kesinlinlikle ayrılıklar çoğalır

    1
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne alakası var yatağa da makyajla mı giriyorlar sanki

    1
    0 Yorumla
  • Selamşişkolar
    Selamşişkolar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne alaka aynı evde karısının makyajsız halini görmüyor mu niye 🙄

    1
    0 Yorumla
  • Olgarss
    Olgarss Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı.

    Ben makyajsız da aynıyım. Boya küpüne düşmemek gerek

    1
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Boşarsa boşasın makyaj cabuk yaşlandırıyor fazla yapmaya asla niyetim yok.

    1
    0 Yorumla
  • pokumuyemon
    pokumuyemon Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Abartma ya sanki biz normal insanlar bunlar gibi makyaj yapıyoz her zaman istesek de yapamayız bunlar milyonluk makyaj yapıyor biz de 80 90 liraya aldigimiz fontedeni surun ce makyaj yaptığımızı saniyoruz

    1
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı.

    benim için değişen bişey olmazdı nasıl olsa evli değilim

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Ayrılık olmayabilir ama ilişkilerin başlamamasında büyük etki yaratır..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evlendikten sonra yapmıyorlar zaten ben şahsen normalde de yapmıyorum yapanlar düşünsün

    1
    0 Yorumla
  • Susuablaaa
    Susuablaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 51
    +1 yıl

    Napiyosunuz yikamadan almiyormusunuz. Alahim ya bakimli kadin kotumu yani. bir kadinin eli kolu tuttugu surece makyajda yapar bebede bakar temizlikte yapar eger makyaja geldiysen gidersin

    1
    0 Yorumla
  • trunk
    trunk Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Toplumların gelenek, görenek ve sosyal yapılarına göre değişir.

    1
    0 Yorumla
  • Omegaaa
    Omegaaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kadınları makyajla yapılmış kukla gibi görmekten vazgeçtiğiniz gün doğal hallerini de görürsünüz...

    1
    0 Yorumla
  • 1iskambilFalı
    1iskambilFalı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sağdaki gibi bir kadının var olduğuna zaten inanmıyoruz. Soldaki oyüzden pek şaşırtmıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Buz-Mavisi-
    Buz-Mavisi- Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Boyalar için sevecekse hiç sevmesin daha iyi zaten.

    1
    0 Yorumla
  • sempatik_hatun34
    sempatik_hatun34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    İç güzelliğe bakmadıkları için hep böyle oluyor

    1
    0 Yorumla
  • kırmızıtokalıkadın
    kırmızıtokalıkadın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    İnanılmaz bir artış olmasa bile mutlaka olur.

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Yoo ben makyajsizda cok güzelim

    1
    0 Yorumla
  • owl3441
    owl3441 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    Makyaj nitelikli dolandırıcılık sayılmalı

    1
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Hem de aşırı derecede olur.

    1
    0 Yorumla
  • Kendinemeftun
    Kendinemeftun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazı kadınlar öyle, evet.

    1
    0 Yorumla
  • Ruzgarh
    Ruzgarh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı.

    Ne artışı? Tam aksine azalma olur

    1
    0 Yorumla
  • kafeinsever
    kafeinsever Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 68%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    İki türlü de iyiyim bence problem yok

    1
    0 Yorumla
  • S8484
    S8484 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    ben sadelikten yanayım..

    1
    0 Yorumla
  • FreshPoison
    FreshPoison Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Olmaz sanki makyajsiz hallerini hic gormuyolar

    1
    0 Yorumla
  • Suzan99
    Suzan99 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Olmaz 😂 evde biliyor karısını adam çünkü

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kendi hocam aynı durumu yaşadı😂biz ona palyaço derdik eşi makyajsız görünce boşamış

    1
    0 Yorumla
  • UDixon
    UDixon Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    birini tipi için seveceksen hiç sevme daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • HandsomeHero
    HandsomeHero Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet, makyajı yerine göre kullanmakta fayda var.

    1
    0 Yorumla
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Karaktere bağlı durum.

    1
    0 Yorumla
  • DelisinSennnnn
    DelisinSennnnn Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 82%
    +1 yıl

    İlk fotoğraf daha güzel makyaj çirkinleştirir

    1
    0 Yorumla
  • Dilans20
    Dilans20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 76%
    +1 yıl

    Hiç makyaj yapmayan ben

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Olur😂

    1
    2 Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Boşanmayın yapmayın etmeyin ha uşaklar :dd

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Dkkhdsbbdcddlfxtnxrı😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    şu an da da oluyor zaten

    1
    0 Yorumla
  • bilmesendeolurbe
    bilmesendeolurbe Takip Et
    Xper 3 Yaş: 102
    +1 yıl

    Boşanma olmaz adamın gözü dışarı kayar ama boşamaz

    2
    0 Yorumla
  • Akrep_kızı001
    Akrep_kızı001 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sanmıyorum çünkü gerçek aşk dış görünüşe bakmaz

    1
    0 Yorumla
  • zeytinliçörek
    zeytinliçörek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Olur

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar makyaj yapmayı bıraksa "ayrılma-boşanma" sayısında inanılmaz bir artış olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Boşanmış kadınlar giyim kuşam makyaj konusunda sanki daha mı cesurlar? 3 cevap verildi
Kadınlar neden evlendikten sonra eskisi gibi makyaj yapmıyor? 21 cevap verildi
Tüm kadınlar makyaj yapmalı mı? 47 cevap verildi
Sütyen takmadan dolaşan kadın sayısı artmalı mı, sizce normal mi? 15 cevap verildi
Günümüzde makyaj neden bu kadar arttı, kadınlar neden makyajı bu kadar çok tercih ediyor? 10 cevap verildi
Sizce makyaj yapmak sadece kadınlara özgü müdür? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨