+1 yılBence olur. Maalesef maskeyle dolaşan çok kadın var. Doğal güzelliği kalmamış sürekli kapatmaktan artık yüzün kendin den geçmiş hali ve ne yazık ki bakılır bir tarafı kalmamış oluyor. Makyajsız halleri çok farklı bir çoğunu tanıyamıyorum bile. Bazı kadınları da suni güzelliğe iten maalesef doğal hallerinin itici ve ya da kendini doğal görünümüyle sevmiyor olması. Ve daha nice farklı etken var. Ama bence neysen osun. Kendini sev öyle kabul et. Daha önemli şeyler var. Bakımını yap. Yine kremini sür. Cildini besle.
Yalnız O maskenin arkasında saklanmasın kadınlarımız hatta kızlarımız. Doğalız güzeliz ve özgüvenimiz ile kendimizi seviyoruz.
Şunu deme den geçmek istemiyorum tabi genelleme yapmadan;
Ama bazi erkekler ilk gördükleri makyajlı ve alımlı kadınları tercih ediyorlar. ilk dikkatinizi kardeşim. Bakımlı olmak başka. Olmalısın. Bir de makyaj var ama bir de makyaj var. Hem cinslerimi görüyorum karşı cinsi görüyorum. Kim kimi tercih ediyor belli. Yüzün de bir gram fondöten olmayan maskarası olmayan hatta ruju olmayan arkadaşlarım ilk tercih listesine giremiyorlardı bile. Nasıl bir algı oluşmuşsa toplumda. Bence her iki taraf da da eksik ve kusur var. Yeniden başlamak lazım bazı şeylere. Beyinleri tazeleyip kendimizi ve özümüzü tanıyalım diyorum. Daha az görsel daha çok iç güzelliği ve samimiyet. Bak o zaman daha kalıcı ve sağlam olur o birliktelikler.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Olmaz sonuçta sabah ve uyurken o makyaj silinip uyunuyor haliyle eşi de zaten her halini biliyor yani değişiklik olmaz
149 Yorumla- +1 yıl
Kör bu erkekler kör :dd
- +1 yıl
Aşktan gözleri kör olmuş göremiyorlar :dd
- +1 yıl
O kısımda gözleri açılıyor. Perde kalkıyor işte. ALlahın işine karışılmaz he diyecen geçecen :ddd
- +1 yıl
Bal ayı bitene kadar diyelim. O güne kadar arka müzik olarak fan fin fon bitince din dan don :Ddd
- +1 yıl
Pek olmadı ama idare et bim bam bom da olabilirdi aslında
- +1 yıl
Yani çokta tın diye başlayan cümleleri kurmaya başlar kadın ve iş yokuşa sürülmüş olur. Aşkın yokuşa sürülmesi demek tarla sürülmesinden daha zordur. O zaman ne diyoruz bam bili bili bom bam bili bili bom :dd
- +1 yıl
O da olabilir şöyle bir bakınca kelimeler kardeş gibi görünüyor. Gel kardeşleri ayırmayalım birlikte olsunlar, yaşasınlar :dd
- +1 yıl
Hep rekabet merakı, hep bir yarışmacılık, hep bir finish çizgisini geçmeye çalışmacılık, hep kpss katılıp doksan almaya çalışmacılık. Tamam senin dediğin gibi olsun. Duyun vatandaş kadının fendi erkeği yendi. Gidiyorum kaybettim. Kaybolan yıllarımı verin bana geriye şarkısını dinleyeceğim kesin bu şarkıyı da yanlış yazdım tersten dinliyorum ben ondan :dd
- +1 yıl
Hemen de yendiğini kabul ediyor ha hiç ben öyle şeyler de yapmam demiyor. Seni seni. Haklısın rekabetsiz dünya şu an bulunduğu konumda olmazdı :)
- +1 yıl
Sömür sömür sonunda dünya bitecek
- +1 yıl
Sen niye ölüyorsun. Niye iskeletinin bedeninden ayrı bir hayatta yaşamasını istiyorsun. Hemen vazgeç bu sevdadan :dd
- +1 yıl
Ay Tanrıçası olma sözü mü verdi eski Tanırlar sana hayırdır :dd
- +1 yıl
Seni çağırıyorlar gel biz seni istiyoruz diyorlar. ARtık dünya halinin son haline geldin. Onların yanına gitmelisin. Göğe yükselmelisin :d
- +1 yıl
İnşallah elon musk seni seçer ve seni götürür
Rüyanda görmeye başladıysan bu bir başlangıç. Eninde sonunda yükseleceksin demektir - +1 yıl
Rüyamin başlangıcı çok komikti 😂 roket varya uzaya atılan onun ayağına tutunmustum uçağa benzer roket ama dik giden düşmemek için sarılmışım bir hissettim ama o anı 😂 sonra uzaydayim yanımda 3 kişi var 1 erkek 2 si kadın tanımıyorum ama hiç daha önce de görmedim böyle yıldızlar ayaklarımin altında diyorum ki dünyada yıldızları gökyüzünde izlerdim şimdi ayaklarim altında ama manzara efsane dünyayı da görüyorum uzaktan ama her evin lambası yanık yanan lambaların ışıkları sarmış şekilde 😂o an biri uyandırdi ve çok sinirlenmistim
- +1 yıl
Tam rüyamsı modda iken uyandırılmak bence de iyi değil. Roketin üzerinde gitmek de güzel ben denedim olmuyor bir sana işliyor demek ki bu rüya 🤣
- +1 yıl
Hep sana hep sana hani bana 🤣🤣
Günaydın - +1 yıl
Şansima roketin yağlı kısmı geldi elimden kaydı sonra düştüm 🤣🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣🤣ahaha sen giderken ben düşüyordum yani ama nereye düştüm bil bakalım
- +1 yıl
🤣🤣yok başka bir uzay gemisine düştüm o beni senden önce götürdü çay bile demledim sen daha yoldasin aracın çok yavaş çok hem ben konforlu geldim özel yatak tahsis ettiler oh mis gel keyifim gel
- +1 yıl
Bir hava alalım demişler, ayrıca dünyaya dünya gözüyle bir kere daha bakalım demişler o an ben camdan içeri hop cumburlop girdim 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Uçağa biner gibi olmasa azrailin kayığına biner gibi uçacaktim ama o daha mı heyecanlı olacaktı he söyle sen benim ölme mi mi istiyorsun 🤣🤣
- +1 yıl
🤣ya yarısı patlarsa ne olacak sigorta ödemezse patlayan ödümü bana öd borçlusun ödümün yarısını senden tahsil edecem
- +1 yıl
Evet, ödüm patlamasin diye verdim güzel pazarlar ve tepe tepe kullan 🤣🤣
- +1 yıl
Mersin mi yarışmaya Mersin'den mi katiliyorsun 🤣🤣 tantuni varsa alırım bir dal
- +1 yıl
Artık bu senin vatani görevin bunu yapmalısın 🤣
- +1 yıl
🤣🤣uygun adımlar marş
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Sanmıyorum.. 7/24 makyajla gezmiyorlar ya doğal hallerini biliyorlardır.
30 Yorumla
iyi akşamlar, tanışma zamanında abartı makyaj yapıp kendini öyle tanıttı ise ve ilerleyen dönemlerde makyajsız halini görürse ayrılma söz konusu olur insan kendini kandırılmış gibi hisseder bence doğal hali doğal güzelliği daha iyi
11 Yorumla- +1 yıl
İyi akşamlar cevap için teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı. Makyaj olayı artık amacını aştı kadınlar kendilerini oldukları gibi kabullenmiyorlarken erkekler neden onları oldukları gibi seçebiliyorlar anlam veremedim. Makyaj yapmaktan kirpikleri hiç olmayan kaşları dövme 30 yaşındayken yüzü 50 yaşında bir insan tenine dönmüş birini gördüğümde. İnsan bunu kendine neden yapar demistim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Benim için olmaz zira bir kızı birkere dahi makyajsız görmedimse çıkma teklifi etmem nerede kaldı birde evleneyim.
Kadın makyaj yapar çünkü makyaj kadının dişisel dürtülerini besliyor ancak bu 7/24 makyajlı olacak anlamına gelmez ara sıra da olsa doğal halini de görebilmeliyiz bir bayanın :)10 Yorumla
+1 yılOlabilir. Çoğu insanlar doğal insan arıyor bile bulabilirsen bul doğalını 😂 bence şu makyaj şeysi neyse bitsin artık, güzelleşmekten ziyade çirkinleşiyorlar.
11 Yorumla- +1 yıl
Doğal olsun bizim olsun 🤣🤣
Makyajsız dışarı çıkabilecek bir özgüvene sahibim benim için nema problema😀
21 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılBenim için olmaz. Net, abartısız söylüyorum. Doğuştan güzelim be ben 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Ahah işte öz güven, işte güzellik :D
En başından doğal olsalar her şey daha dürüst olur en azından karşısındaki insan da ömür boyu güzellik beklemez neyse onun için sever bakımlı olmak ayrı birsey ona bir şey diyemem her insan bakımlı olmalı fakat makyaj bildiğin suret degistirme ya 😅😄
10 Yorumlaİnsanların dış görünüşüyle yargılayan zihniyet oranıyla kadınların veya erkeklerin makyaj yapmayı ihtiyaç gibi hissetmesi doğru orantılı gibi düşünüyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılAvratta sahtecilik
20 Yorumla Ne alaka be herkes bırakınca bu erkekler kime gidecek ozmn? kadınla mi evlenmiş makyajla mi? ki zaten eşi evde makyajsız görüyor
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Dışarıda herkes makyaj yapmadığına göre ve evliler de evde makyajsız olduguna göre boşanmaları zerre kadar etkilemeyecegini rahatlıkla söyleyebiliriz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılKadınları değilde yüzündeki makyajı gören, sevgi değil beden peşinde olan eblehlerden kadınlar kurtulur. Ama çok büyük bir artış beklemiyorum.
10 Yorumla
+1 yılYatağa da makyajla girmiyorlarsa eğer sorun olmaz yani eşler biliyorlar zaten makyajsız hallerini birbirlerinin
10 Yorumla
+1 yılAşırı kapatıcı fondoten , seyrek kaşları olması gerekenden fazla doldurmak , ruju yukardan çizmek vs bunları yapıyorsa artış olabilir
10 Yorumla
+1 yılErkekleri de anlamıyorum bazen. Doğal kadını severiz derler botokslu estetikli makyajlı gacılara sulanırlar😂
10 Yorumla
+1 yılkadınlar makyajı sırf erkekler begensin diye yapmıyor kendilerini öyle güzel buldukları icin yapar? bos yapmıssın
10 Yorumladünya nüfusu 1 senede yarı yarıya düşer
şişme kadın ve şampuan satışları pik yapar
cildiyeler dolup taşar (elde ki nasır şikayetleri)10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe alakası var makyaj bir çok kadının özgüvenini arttıyor ama makyajsız daha güzel olan kadınlar var mesela ben ayrıca her haliyle sevmeyeceğiniz biriyle bir zahmet evlenmeyin
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
+1 yılKarakterli erkeklerle evlenenler haricinde büyük patlama olur. Çünkü bizler, beğendiğimiz bedenlere hayalimizdeki ruhu koyarak aşk zannedenlerdeniz.
10 Yorumla
+1 yılBöyle bir derdim olmazdı hep makyajsız görüyor eşim beni
10 YorumlaEvlenmeden kizsin makyajsiz halinide glrcekkerdir elbet görmeden evlenen adamda sorun vardr 😅
10 YorumlaKimse kimseyle makyajlı diye evlendiğini düşünmüyorum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerın coğu dış görünüşe baktığı ıcın sayı tavan yapar evet🤷🏼♀️
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Makyaj yapmadığım için sorun yok 😂pek nadir yaparım 😆
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılSanmıyorum da umarım bırakır herkes, güzellik algısının değişmesi lazım acilen.
10 Yorumla Erkeler dış görünüşe baktığı için kesinlinlikle ayrılıklar çoğalır
10 YorumlaNe alakası var yatağa da makyajla mı giriyorlar sanki
10 Yorumla
+1 yılNe alaka aynı evde karısının makyajsız halini görmüyor mu niye 🙄
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. Ben makyajsız da aynıyım. Boya küpüne düşmemek gerek
10 Yorumla
+1 yılBoşarsa boşasın makyaj cabuk yaşlandırıyor fazla yapmaya asla niyetim yok.
10 Yorumla
+1 yılAbartma ya sanki biz normal insanlar bunlar gibi makyaj yapıyoz her zaman istesek de yapamayız bunlar milyonluk makyaj yapıyor biz de 80 90 liraya aldigimiz fontedeni surun ce makyaj yaptığımızı saniyoruz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. benim için değişen bişey olmazdı nasıl olsa evli değilim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılık olmayabilir ama ilişkilerin başlamamasında büyük etki yaratır..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlendikten sonra yapmıyorlar zaten ben şahsen normalde de yapmıyorum yapanlar düşünsün
10 Yorumla
+1 yılNapiyosunuz yikamadan almiyormusunuz. Alahim ya bakimli kadin kotumu yani. bir kadinin eli kolu tuttugu surece makyajda yapar bebede bakar temizlikte yapar eger makyaja geldiysen gidersin
10 YorumlaToplumların gelenek, görenek ve sosyal yapılarına göre değişir.
10 YorumlaKadınları makyajla yapılmış kukla gibi görmekten vazgeçtiğiniz gün doğal hallerini de görürsünüz...
10 Yorumla
+1 yılSağdaki gibi bir kadının var olduğuna zaten inanmıyoruz. Soldaki oyüzden pek şaşırtmıyor.
10 Yorumla
+1 yılBoyalar için sevecekse hiç sevmesin daha iyi zaten.
10 Yorumla
+1 yılİç güzelliğe bakmadıkları için hep böyle oluyor
10 Yorumla
+1 yılİnanılmaz bir artış olmasa bile mutlaka olur.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Yoo ben makyajsizda cok güzelim
10 YorumlaMakyaj nitelikli dolandırıcılık sayılmalı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılHem de aşırı derecede olur.
10 Yorumla
+1 yılBazı kadınlar öyle, evet.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Ne artışı? Tam aksine azalma olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılİki türlü de iyiyim bence problem yok
10 Yorumla ben sadelikten yanayım..
10 Yorumla
+1 yılOlmaz sanki makyajsiz hallerini hic gormuyolar
10 YorumlaOlmaz 😂 evde biliyor karısını adam çünkü
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendi hocam aynı durumu yaşadı😂biz ona palyaço derdik eşi makyajsız görünce boşamış
10 Yorumlabirini tipi için seveceksen hiç sevme daha iyi
10 Yorumla
+1 yılEvet, makyajı yerine göre kullanmakta fayda var.
10 YorumlaKaraktere bağlı durum.
10 Yorumla
+1 yılİlk fotoğraf daha güzel makyaj çirkinleştirir
10 YorumlaHiç makyaj yapmayan ben
10 Yorumla
+1 yılOlur😂
12 Yorumla- +1 yıl
Boşanmayın yapmayın etmeyin ha uşaklar :dd
- +1 yıl
Dkkhdsbbdcddlfxtnxrı😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılşu an da da oluyor zaten
10 Yorumla
+1 yılBoşanma olmaz adamın gözü dışarı kayar ama boşamaz
20 Yorumla
+1 yılSanmıyorum çünkü gerçek aşk dış görünüşe bakmaz
10 Yorumla
+1 yılOlur
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 