Sanırım kalbinde yerim yok diye düşünürdüm bir süre arkadaş olarak tanır ona zaman tanırdım özellikle bu konuda bana adım atıp sonrada önüme bir labirent getiren birinin hayatına dahil olmayı istemem biraz duygularında kararlılık ararım. Kadın olarak ondan emin olmalıyımki duygularımı değerlendirebileyim. 🤷♀️
Göze alınmayan her şey baştan yenilgi kabul etmektir. Eğer o kalbi kazanmak istiyorsa biri sabırla o yol dikenlide olsa girmeyi göze almaktır. O kalbin kahramanı olmak isteyen herkes sonunu düşünmeden girer. Düşünen ise baştan kaybeder☺️
Kalbi de ruhu gibi labirent olan kişilerden biri olarak cevap vereyim: Girerim ve o kalpten ölene dek de çıkmam. Hem ne güzel o labirentte yolumu ararken de sıkılmam hiç
Şimdi şöyle bir hikaye varmış bir karınca bir karınca demişki ben demiş buradan gitmek istiyorum ama gitmek istediği yer baya uzakmış kız karınca demişki oraya gidene kadar ölürsün sonra gidecek olan karınca demişki varamazsam bile yolunda ölürüm…
Aklı karmaşık ise aklında başka biri vardır. Kendi almaya çalışıp sonra ortaya çıkarsa zaten benden ekşi alır. Yoksa diğer konularda sıkıntı yok hocam.
Kalbe girmeye çalışmak diye bir şey yok bana göre. Adam zaten isterse kalbine alır seni.. istemezse ne yaparsan yap nafile.. yani kendimden ödün vermem ya da onun sevdiği gibi biri olmaya çalışmam sevdircem kendimi diye.
Şimdi açıklamak istiyorum her insanın kalbi labirenttir zaten kimsenin dışarıya olan tavrının altında ne var bilemezsiniz eğer sevgiliniz varsa şu an zaten bu soruya çoktan evet demişsinizdir