8 kere buluşduğum flört/sevgili sebebsizce beni terk etti neden?

Doğdürüst sebeb bile söylemedi. Çıldırıyorum kafayı yiyiroum canım acıyor intihar edesim geliyor. O ayrıldıktan birkaç gün sonra aradım çıkmadı red etti telefonu ben gurursuzca buna rağmen üst üste gene aradım çıkmadı kendimden utanıyorum mesaj attım bakmadı bende sildim ama kesin okumuştur cevap bile vermedi. Kendime kıymama ramak kaldı ya en azından bir insan yerine koyup konuş dimi be adam
8 kere buluşduğum flört/sevgili sebebsizce beni terk etti neden?
Cevapla