Her iltifat iyi hissettirir muhakkak hoşuna gider insanın. Ama benim kokuma aldığım iltifat resmen kelebek etkisi yaratıyor. Peki sizde durum nasıl?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Parfümüm çok beğenilir, boyum ve bakışlarım genelde bunlar
Parfümünüzün markası nedir acaba
Genelde bunlardan iltifat aldığım için pek etkisi olmuyor ara sıra farlı bir şey olunca o hoşuma gidiyor
Ne gibi farklılıklar
Zara man gold
Mesela şiir okuduğuda beğenilmesi çok hoşuma gider. Nadiren sesli okurum. Kirli sakal yakıştığını söylüyorlar önceden bırakamıyordum bu da hoşuma gidiyor
Şiir mi okursun. Omg! Hangi türden veya hangi şair favorin
Benim o aralar hislerime yakın olan şiirler hoşuma gider. Ama genelde romantik şiirleri severim cemal süreyya, erdem bayazıt, abdulrahim karakoç şiirleri gibi
Zarifoğlu ilgini çeker mi cahit Zarifoğlu
şu an tüm cumhuriyet dönemini tartışasım geldi. Zaten edebi akım olarak da çok etkililer. Şiir sevmen gerçekten çok hoş bir şey.
Ooooo çekmez mi hiç? Sevdiğim çok şiiri var. Anılar defteri, seçkin bir kimse değilim, 7 güzel adam
Şiirlerdeki duyguyu hissetmeyi seviyorum. Şarkılardan daha anlamlı geliyor. Sen ne seversin
Şarkıları genel olarak ele alırsak ben daha çok Türk halk-sanat müziği severim günümüzün şarkılarında bir anlam yok ritim için yapılıyor sadece ama eskiden öyle değilmiş kelimelerle dile gelmeyen gelemeyen duygu ve düşünceler melodilerle dile gelirmiş bu yüzden eskiden olan türküleri şarkıları daha çok severim. Şiir olarak da zarifoğlu favorimdir erdem Beyazıt okurum nuri pakdil okurum nfk okurum severim yani o tarz şairleri
Evet sanat müziği ve halk müziği daha farklı ayrıca klasik müzik ve enstrümantal müzikleri de rahatlamak için dinlediğim oluyor. Sen yedi güzel adam dizisini de izlemişsindir kesin :D
İzlemez miyim zarifoğlunun eseri o ve bence sen de izlemişsin 😂
Evet izledim hem de bayıldım o diziye
Ama kısa sürdü ya 40 bölümdü herhalde 2 sezonda bitirdiler
Ama zamanında ve tadında bitirdiler uzatsalar gerçeklerden kopup senaryoyu kendileri oluşturacaktı sadece.
Orası öyle evet ama 40 bölüm yetmemişti bana 😂
Bana da öyle yetmedi ama bazı sahnelerini açıp tekrar izlerim arada :) nsence erdem bayazıtın kar altında hüzün denemesi nasıl bir şiir
Hayatın içinden. Ama bakış açıları farklı erdem Beyazıt zaten maveracılardan değil mi şiirleri hep hayatın içinden ama bunu dizeler çok farklı bir açıyla yansıtıyor
Peki sence nfk bu yağmur şiiri nasıl
O ekip içinde en çok erdem bayazıtın şiirlerini kendime yakın hissediyorum
Bu yağmur... bu yağmur... bir gün dinince.
Aynalar yüzümü tanımaz olur.
Muazzam bir şey. Kısakürek sonradan islamcı olmuştu sanırım kendisindeki bu geçiş dönemini anlatıyorda insanın aklına nasıl böyle cümleler gelir
Bu yağmur kanımı boğan bir iplik...
Muazzaamm ötesi bir şey ya yedi güzel adamda seslendirmesi de harikaydı
Bu yağmur delilik vehminden üstün;
Karanlık kovulmaz düşüncelerden.
Cinlerin beynimde yaptığı düğün
Sulardan, seslerden ve gecelerden.
sanat zevkin benimkine çok benziyor
Bu edebi sanattı gelelim musıkilere hangi sanatçılar seversin hangi tarz dinlersin özellikle Osmanlı musıkisi ilgini çeker mi
osmanlı musikisiyle hiç ilgilenmemiştim bana önerer misin 1-2 tane bakayım
Osmanlı'nın hepsi harika ki hepsi ruhunu dinlendiriyor ama benim özellikle dinlediğim hasret var beni ciddi anlamda rahatlatıyor onun dışında ayrım yapmak zor hepsi benim bebeklerim sjsjsjjs
Yöresel müzikler de ilgimi oldukça çeker tolga çandarın söylediği tümmm şarkıları öneririm
osmanlı musikisi sarmadı beni klasik avrupa müziğini tercih ederim rahatlamak için. Tolga çandarın sesi de çok güzel çökertmeyi güzel söylüyor. Ben de neşet ertaşı severim
Tolga çandar evet ya adamın sesi tüm şarkılara mı uyar hepsine oturuyor sesi.
Kara suratlı adam bozkırın tezenesi
Kazım koyuncuyu da severim ve adamın adını unuttum neydi adı kürt şakıcı :D bir menekşe kokusunda seni aramak var ya hayat böyle böyle geçer mi
Ahmet kaya mı
aynen :D sesi de güzel şarkıları da
Evet çok hoş vaktinde değeri pek bilinmedi ama sonradan anlaşıldı 😂
Evet nefretin olduğu bir zamanda çıkış yaptı. Şuanda da var gerçi
Eskisi kadar yok şahsen ben kürtçe öğrenmeyi çok isterdim
Ben gırtlaktan konuşmayı hiç beceremem o dillere yatkınlığım yok :D azerbaycan dilini biliyorum orada bir harf gırtlaktan sadece onu bile zor kullanıyorum :D
Farklı diller öğrenmek hep ilgimi çekmiştir farklı kültürler farklı dinler. Hep ne biliyim ilgili oldum yani. Bir gün yabancı bir dili ana dilim gibi kullanmak isterim.
yabancı dil öğrenilirde ana dil gibi kullanabilmek için o ülkede yaşamak şart galiba. Ben orta seviye ingilizce biliyorum onu üst düzeye çıkarmaya uğraşıyorum
Aynen bende öyleyim ama haklısın o ülkeye gitmeden öğrenilmiyor. Kendi imkanlarımızla da zor yani
Belki ilerde yurt dışında yaşarız belli mi olur?
Hadi inşaaallah 😂😂😂
İnşallah :)
Saçların çok güzel kokuyor denilince bi düşmüyor değilim 🤭🤭😂
Ama genelde gözlerime iltifat alıyorum 😄
Ay evet oda çok iyi yaa
Hakediyor ki iltifat edilir hoşuna gitmesi normal koku deyince de insan sevdiğinin kokusunu sever bence
Sesim ve bir bebeği kucağıma aldığımda çok yakışıyor sana diyolar bu iltifat mı bilemedim.
Elbette iltifat ve bebeklere hassasiyetiniz varsa bu bence özel de bir şey. Çünkü günümüzde kadınlara ve çocuklara pek hassasiyet kalmadı
Kadın ve çocuk..
Biri Allah'ın emaneti diğeri ufacık minicik bişey ya sevilmez mi koklanmaz mı o gülümsediğin de nasıl içi erimez insanın hayret ederim..
İnsandan insana değişiyor işte
Genelde çok ketum olduğumu söylerler iltifat mibilmiyorum
Bu sitede gördüğüm en güzel ikinci kadın sensin birinci olan da konuşuyorum Çok şanslıyım
Yürümedi koştu depar attı maşallah sndnfjjfjf
Yani böyle bir kadın kendini nasıl kötü görüyor anlamadım ;) burada iltifat ettiğim ikinci kadın o bence şanslı
Teşekkür ederim ama kendimi kötü gormedim sadece ketum birisiyim
Ketum güzel anlamlı bir kelime değil o yüzden sizin gibi birine yakıştıramadım
Zekam ve yuzume aldiigim iltifatlar.
Sesime bayılırlar ve kendimde seviyorum.
Sesim
Peki bu seni nasıl etkiler
Hicbir sey hissetmiyorum
Onu nasıl başarıyon kanka
Sevgilim dısında edilen iltifatlar bombos geliyor kanka
Sevgilimde olmadıgına gore bir hissim yok kanks
Ah serenay, üzümlü kekim 🤗
🥰🥰
Onu burdan söyleyemem dkdkdk
Oda olur sjsjjs
Olurda zaten yazılamoyor sana kapalısın dkskd
Tüh sjsjsjsj
Tüh bak yazamıyoeum ah keşke yazabilsem dkdkd
Jsjsjsjsjsjs üzücü smdndnjf
Olmuyor diyorym denedim yine?
Elimi beğenenler olmuştu sadece.
yüzüm performansım
Kişilik
Beynim
Zekam
Selam nasılsın?
Gözlerime