En sonunda terk edeceğin birisi için neden ısrarcı olursun neden?

En sonunda terk edeceğin birisi için neden ısrarcı olursun neden?


Belli ki aklında benle bir ömür olmak yokmuş..

Sadece bir hevesten ibaretmişim
Acaba bir bahis sonucu mu girdin hayatıma
Sırf gireyim şu adamın hayatına berbat edeyim mi dedin
Ne güzel sakince yaşayıp gidiyordum
Niye huzurumu aldın..
Bir gün gideceksen ne diye geldin..

Bazen.. birisi hayatımıza öyle bir girer ki bir anda her şeyiniz olur ya sizi ikna etmek için elinden geleni yapar sevdiğine inandırır dünyada en özel olduğunuza inandırır.. sizin olmak için çabalar

Sahiplendiğini sevdiğini iliklerinize kadar hissettirir dünyadaki en özel kadın ya da adam olduğunuzu sanırsınız ve çok mutlu olursunuz ve ardından.. ilk sorunda ilk engel de..

Onun için her şeyi yapmayı göze aldığın halde birde bu sorunu çözmek aşmak için çabalarken bırakır gider sizi vazgeçer sizden..

Madem vazgeçecek birisi neden sizin hayatınızda olmak için ısrar eder? bir anlık heves mi hepsi?
#DengesizBirAdam
En sonunda terk edeceğin birisi için neden ısrarcı olursun neden?
Cevapla