Hayatınızdaki insana her anlamda sahip çıkabilecek potansiyelde misiniz yoksa zora gelince kaçıp uzaktan uzağa izlemeyi mi seçersiniz? Keyifli akşamlar.. 🥂🤘
#smellsmoke
#smellsmoke


Sevdiğim insanı benimseyip, sahiplik eki benimsin, hayatımsın, aşkımsın sözcüklerinin gerçekleşmesini sağlayan taraf olarak oldukça başarılı olsam da karşı taraf tarafından bu başarım sansürlenip yayından kaldırılıyor. Bu da ilişkinin çıkmaz sokağına tabela olarak asılmasını sağlıyor. Gerçekleşemeyen aşk hikayelerinde bugün adlı programın sonuna gelmiş bulunmaktayız :Dd dd
Büyük konuşmak istemiyorum ama ne olursa olsun yanında olurum
Not: büyük konuşmak istemiyorum dememin sebebi ne zaman büyük konuştuysam yaptığım için
Sahiplendiğim ve buna firsat verip gönlünü bana vermiş birini hayatta yüz üstü bırakmam.
Benim kitabım da geride duygusal tahribat bırakmak yok.
Ricalar.. :)
Abi 2 metre adam bacaklarina anca sahip olurum😂
😂 😂
Cevap
62Cevap
Beni sahiplenmediler ki ben sahipleneyim? Zengin olsam başka. Fikirlerime bile saygı duyulmuyor boşversene.
Kadınlara böyle yaklaşınca kaçıyorlar...
Kadınlar biraz şerefsiz seviyor.
Hiç bir zaman da öyle olmuyacam
Evet sahip çıkarım. Yanında olmaya çalışırım her halükarda. Ama tabii bunun karşı tarafın müsade ettiği kadarıyla yapabiliriz.
Soru baslagindaki sahiplenme tabiri hoşuma hitmedi ya :(
Yanında olmak, destek olmak vs. denebilirdi sanki.
Arkasında ya da önünde durmam sevdiğim insanın hep yanında olurum ellerini tutup güç vermek için yanındayım diyebilmek için
Birini çok seviyorsan, onun için herşeyi yapabilmek ve dünyaları bile yakabilmek gerek. Tabi bu karşılıklı olması gerek, yoksa bir taraf hep üzülür.
Ovv çok fazla seviyorsam benimser ve sahiplenirim. Bazı kızlar da böyle sevmiyor bırakacan kafasına göre at koşturtacak
Sevdiğim insanı her daim benimser ve korurum. Yeter ki güveneyim. Bu dost, arkadaş veya yaren fark etmez.
Zaten bu sahiplenme konusu akrep lerim başına oldum olası bela olmuştur hele birde yükselenide akrep se bir insanın... saygılarımla
Sahiplen me değil de ilgi mi elimi cekmem ve bazıları sıkılıyor
Şimdiye kadar hiç bırakıp kaçmadım. Geleceğe dair şeyler söylemek ise yalandan öteye geçemez.
Başarılıyım ama sanırım sahiplenip benimseyince onlar gidiyor ben artık başarısız olmak istiyorum.
Hayatıma kabullenmem çok zor birini. Ama kabullendikten sonra bunaltacak kadar çok sahiplenirim.
Evet onun bana ait olduğunu bilirsem öyle davranirim
Maalesef ki sevdiğim insanı sahipleniyorum, kıskanıyorum. Azı iyi ama çoğu çok bunaltıcı oluyor.
hem de nasıl sahiplenme nasıl bunaltıyorum da kimse sesini çıkartamıyor canlarım benim :)
Çok çok başarılıyım en nefret ettiğim huyum diyebilirim.
Neden o olmasın benim gibisini biraz zor bulur 😂😂😂
Her anlamda her anında sahip çıkabilecek potansiye sahibim
Evet bu konuda çok basariliyim ama karşı taraf hiçbir zaman olmadi
Sahiplenirim zora gelince asla kacmam, Kısacası Benim O...☺
Hemde nasıl çok iyi sahiplenirim benim olan benimdir o kadar 😊
Biri hayatıma giriyorsa adını kiymetliler listesine yazdırır, sonuna kadar da çabalarım onun için.
Evet çok başarılıyımdır, sahip çıkarım sevdiğime de sevgime de...
Asla pes etmem ve iyi gündede kötü gündede hep yanında olurum🙏🙄
Ben bu konuda aşırı sahipleniciyim. Sadece sevgili değil arkadaşlarımı da benimser sahiplenirim.
Grnelde. sahiplenilen olurum itaat etmeyi sevdigimden dolayı kadin > benden
Hassas olduğum konu. Sevgilimi son derece sahiplenirim
Her anlamda sahip çıkarım sevdiğime. Evlenmeden dahi eşim olmuş gibi hissettiririm. Ama bunu seven kadın sayısı çok az. Genelde uzakta duranlara karşı ilgi duyuyorlar.
O kadar başarılıyım ki genelde illallah ediyorlar maalesef evet akrep burcuyum
Bende insanım sonucta hayat müşterek neden zorluklara tektaraflı göğüs gereyim?
elbette sevdiğim bir kız için hee türlü açıdan sahiplenirim kıskanç biriyim onun tırnağına zarar gelmesini ıstemem eşini sevindiğini sevmeyen kisi deyyuzdur
Samimiyetine ve guvenilirliğine inandığım benı ben oldugum ıcın seven kişiyi sahiplenirim
Özellikle sahiplenme konusunda kendime yeterince hakim olamadığımı düşünüyorum ama benimse konusu biraz zaman alıyor.
Ben başarılıyım da sahiplendiklerim buna alışkın değil
Anne gibi sever, baba gibi korur, abi gibi yardımına koşarım
Çok sahiplenmek bana göre değil rahat bir ilişki isterim
Hayatımı bir kenara bırakıp kendimi tamamen ona odaklayacak kadar
Aşırı Başarılıyım. 😂
Kaybetmemi sağlayan tek başarım
Biraz fazla olabilirim
Sahiplenebileceğim türden biriyse evet başarırım.
Maalsef degilim isyan eden oldu haahaba
Hemde baya bir başarılıyım.
Benimserim ama öyle aşırıya gerek yok dozunda
Sahiplenirim..
Çok fazla sıkmadan sahiplenme duygusu olmalı …
Çok sıkmam ama hayatına çözümler sunarım 😃
Bilmiyorum ki aşık olmadım daha hiç.
çok sahiplenirim öyle böyle değil
Biz basariliyiz ama karşı cins başarısız
Sahiplenmek benim işim
Bilmem başarılı mıyım görürse söylesin
Benimserim, sahiplenirim
Evet basariliyim ama bi süre sonra sikiliyorlar
Sahip çıkarız da sevmeye karşıyız sjjs
Seven kıskanır sakınır sahip çıkar
Kimse için yorasım gelmiyor kendimi
Fazla sahipleniyor olabilir..
ahtapot gibi sarılırım 🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?