Güncellemeler
+1 yıl
Ben sirf kendimi kullandirtmadigim icin yalnizim, hickimse sevgili olmuyor. Ama sorun degil, boyle olacagina hic olmasin daha iyi. Zaten ciddi olan cidden seven insanlar bu sekilde yapmaz sevgilisine. Yine de saygi duyuyorum, insan oldugu icin
Güncellemeler
+1 yıl
Gncllld
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Oğlanın sevmediğini nasıl anladın hemen ysrgiliyorsun
Sevse benimle konusmazdi ve burayi kullaniyor "yoj hemen sıkıliyorum vs" diyo. Ve bana dedi benim icin cok sey yapti onu birakmam diye ve benimle arkadas olmak istedi, konustu, uzatti. Ben kestim tamamen seviyo tabi kiz kendini kullandirttigi icin yazik
Heme yargilamiuorum kanitlarim var.
Ne alaka ya sevse konuşmazdı die saçma bir laf var mı 😄😄
Ya kendince salliyoesun biseyler resmen ya 😄😄
Ya mal misin niye salliyim neden inanmiyosun bazi erkekler boyoe tabii gercek yuzunuzu ortaya cikardim diye bana kiziyosun haha
Hayir anlamiyo musun sevgilisi olan ciddi olan bi erkek ondan hoslanan kizla arkadas olmak istemez, sevgilisi varken. Ve kendisi dedi bana o kadar cok sey yapti benim icin onu birakmam diye
Sevseydi "seviyorum onu birakmam" derdi. Ve bi soruda paylasmis benim icin her seyi yapti, her anlamda doyuruyo beni diye
Oglan se iyo kizi kullandigi icin sevmiyo demedim kizlar neden erkek icin kendini kullandiriyolar
Cinselliği kullanmak olarak görmüyorum. Senin görüşlerin farklı ama herkes senin gibi düşünmüyor. Özel hayatlarını nerden biliyorsun onu da anlamadım.
Cocukla konustum. Tek konu cinsellik degil ki her konuda doyuruyomus, onun icin cok seyler yapmis vs. Ayrica bence cinsellik kullanmalik eger bunun gibi yapiyosa karsidaki insan, sizde bunu nirmallestirmeye calisiyosunuz. O zaman kendine fakbdy bul kardesim
Yorumları okudum. En iyisini yapmışsın. Ama kız belki kendi istiyor cinselliği.
Seviyordur , sevgilisininde onu sevdiğini sanıyordur. Belki ona farklı davranıyor arkasından başka kızlarla görüşüyor. Kendini kullandırıyor da olabilir. Bazı insanların kişilikleri zayıf oluyor. ya da manipüle edilmişde olabilir. Cinselliği normalleştirmiyorum , bana göre normal. İsteyen yaşasın istemeyen yaşamasın. Hayatımda hiçbir zaman önceliğimde olmadı.
Beden onların bizene kanka
Ama yazik uzuluyorum. Sevgilisi olmasina rafmen cocuk benimle arkadas olmak istedi biliyo musun?
Kendilerini ne duruma sokuyolar yazik
detaydan hiç bişi anlamayan ben
Kiz kendini kullandirttigi icin oglan kizi seviyo detay bu bende begenmistim sevgilisi oldugunu bilmiyordum bana arkadaslik teklifi etti normal. Yani sacma
sadece aekadaşlıktan ne olabilir ki
Sadece arkadaslik degil ondan hoslandigimi biliyodu ve bana dedi ki "benim icin cok sey yapti onu birakmam" ve bi sorudada "sevgilim benim icin cok sey yalti vs ve her anlamda doyuruyo vs demis
Oglan sevmuyo demedim bunlari yaptigi icin kizi seviyo kizlar kendilerini bi erkek icin neden kullandiriyolar