Hangi huyları sizi etkiler,
Hangi davranışları sizi baştan çıkarır,
Hangi yaklaşımı sizi ona daha çok bağlar?
Hangi davranışları sizi baştan çıkarır,
Hangi yaklaşımı sizi ona daha çok bağlar?
Merhabalar.. Önceliğim karakter ve zeka.. Vicdani ve insani değerleri olmayan biriyle asla işim olamaz.. Duygularıyla mantığını dengeleyebilen, asil, nezaket sahibi ve centilmen bir erkek olmasını tercih ederim her zaman.. Sonrasında aramızda ne yaşanacağını kimse bilemez elbette ama bu vasıflar benim için olmazsa olmaz.. Keyifli geceler..
öncelik katakter demene inanmadım umarım sen iyi insan rolü yapmıyorsun kimse karaktere bakmıyor geçiniz bu laflari kabak tadı veriyo artik
Etkilemek dersen özgüveni, karizması, konuşması, kültürlü olması, centilmen olması çok etkiler. Böyle insanlari daha çok tanımak yanlarında olmak istiyorum. Dış görünüş olarakta tabi ki gözüme hitap etmesi etkileyebilir. Ama bağlanmak başka bir olay olay uzun süre zaman geçirmem lazim bağlanmam için. Görünüşte etkilendiğim özellikler dışında etkilenmeyeceğim negatif özelliklerini de sevebilecek miyim? Bunu bilmem lazim tam anlamiyla tanidiktan sonra her şeyiyle çok sever benimsersem ve de ondan da bana karşı aynısını görürsem bağlanabilirim.
Cevabın için çok teşekkür ederim..
Rica ederim :) senin cevabın nedir kendi soruna? :)
Senin yazıklarına paralel şeyler, dış görünüş önemli elbette ama düşünce yapısı ve fikir çerçevesi elbette çok daha önemli. Çok güzel bir noktaya değindin o yuzden begendım cevabını, negatiflerini sevebilmem önemli diye. Aslında her şey bu cümlede gizli.
Bence de öyle. Etkileyebileceği özellikleri herkesi etkiler bir insanin. Önemli olan etkilenmediğin yanlarını da sevmen bütünüyle kabul etmen ancak o zaman gerçekten sevdim diyebilirsin. Gerisi sadece bir illüzyon.
Süpersin yav :)
Kişiden kişiye değişiklik gösteriyor aslında zevkler ve renkler meselesinde olduğu gibi mesela karşı cinsinsin beni etkilemesi için aslında pek bir şey yoktur olduğu gibi olması doğal olması beni etkiler doğallıktan kastım argo kaba tavır vahşilik değil tabi ki yani nasılsa öyle olsun başka birinin kimliğine rolüne burunmesin sakalliysa zaten 5 öndedir sıcak samimi bir bakışı olsa vs bunlar ama gerçekten veni en çok etkileyen ses tonu ve tavrı ses tonu benim için önemli bir detay
Cevap
9Cevap
Ben böyle hayvanlara falan merhametli davranan erkek görünce düşüyorum
Genelimiz öyleyizdir beh.
Onlar yüzünden herkesi şeyapma bence.
Hayvanlari sevmesi, beslemesi
Saygili olmasi,
Kiskandirmaya calismamasi ( once aklima biseyler sokup sonra sen kiskancsin derse kotu olur),
Agzinin iyi laf yapmasi,
Oz guveninin tavan olmasi ama kendini ovmezse iyi olur.
Bir şey yapmasına gerek yok zaten etkileniceksem zaman alıyor, başlıca saygı önemli ve konuşkan kişileri de severim
Erkekler kibar bakımlı nazik bilgili olursa hoş oluyor aslinda aynı şeyler kadınlar icin de geçerli
Tipi, zekasi, ahlaki, fizigi. Yani su gibi olmamasi lazim.
Bir ton sopa atması bana. 😂😂😂
Bilmem bu aralar etkilenmek istemiyorum. Trafolarım bozuk. 😃
Kendisi olması yeterli, iyi huyuyla kötü huyuyla...
Sıradışı robot gibi deilde canlı kişilikli çok çenesi düşük olmasa dicemde kanka bu liste uzar 😄😄
Pozitif enerjili, esprili, idealist, şefkatli, imanlı beyefendi erkek 🥳👌 işinde gücünde namazında niyazında mantıklı konuşuyor ise beni etkiler 👍
Güzelliği, kelimeleri iyi seçmesi, zekası, beni erkeği olarak kabullenebilecek olması
Bu her erkeği kendine bağlayacak profil
Bir ortamda sessiz sakin durması, gerektiği yerde mantıklı konuşması ve aklı başında biri olması güzellikten daha fazla etkiliyor beni
Güzel ses ve diksiyon, centilmenlik, sahiplenme, kibarlık, zeka, ciddiyet, sakal
Ağır başlı ve merhametiyle
Saygılı anlayışlı olması
ben görünce anlarım akwhxksh
Beni gîldürmesi , bana jestler yapması
Saygılı, dürüst, kibar ve bilgili olsa fena olmaz
Kimse benle uğraşmasın nolur☺️
Çok şey yapması gerek..
Kendisi olması ve samimiyeti.
Ağzıyla kuş tutması lazım 😉👍
Beni elde etmek için uğraşması
Öyle bir insan yok.
Kibar davranması
Elde edene kadar kibar erkekler sonrası hep aynı
@Both_Angel_and_Devil hepsi de değildir
Yüzde doksan öyle hemcinslerimi tanıyorum
@Both_Angel_and_Devil kaba olanı mı seçelim
Hayır hiç bir erkeğe güvenme
@Both_Angel_and_Devil güvenmiyorum zaten
En iyisini yapıyorsun birine güvenmek en büyük pişmanlık sebebidir
@Both_Angel_and_Devil malesef öyle
Hayatında kibar bir erkeğin olması dileğiyle 🌺🍀
@Both_Angel_and_Devil teşekkür ederim😊
Rica ederim iyi geceler 🍀
@Both_Angel_and_Devil iyi geceler
😇🍫🍫
@Both_Angel_and_Devil 😊😊
tamam kız yeter:)) son yazan ben olcam 😁
@Both_Angel_and_Devil neden😂
Günaydın 😊
@Both_Angel_and_Devil günaydın
Gidin mesajlaşın arkadaş.
Kusura bakma kardeşim rahatsız ettik ama biraz nezaket 🙃
@Both_Angel_and_Devil 🙄🙄.
Senin için söylemedim sorunun sahibi için söyledim birazcık konuştuk kızdı hemen🙂 şimdi engelleyecek bizi😅
@Both_Angel_and_Devil haklı ama
Evet öyle kendine iyi bak denk geldik konuştuk güzel de oldu seninle sohbet etmek güzeldi
@Both_Angel_and_Devil sende iyi bak hoşçakal
Bir gün ve her gün çok mutlu olursun inşallah Hoşçakal
Zeki oluşu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?