Kayınpederiniz ile aynı evde kalır mıydınız siz olsaydıniz?

Sevgilimle yaza doğru evlenicez inşallah annesi 6-7 yıl önce öldü babası ve küçük kardeşi var aynı evde yaşayalım diyor bı tek babam kaldı kimse sahip çıkmıyor babama beni de anla diyor ama ben de kendi evimde rahatça giyinip oturamicaksam ne anlamı var siz olsaydiniz ne yapardınız?
Kayınpederiniz ile aynı evde kalır mıydınız siz olsaydıniz?
Cevapla