Sevgilimle yaza doğru evlenicez inşallah annesi 6-7 yıl önce öldü babası ve küçük kardeşi var aynı evde yaşayalım diyor bı tek babam kaldı kimse sahip çıkmıyor babama beni de anla diyor ama ben de kendi evimde rahatça giyinip oturamicaksam ne anlamı var siz olsaydiniz ne yapardınız?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aslaaa ben çıplak gezerim çünkü falan filan onu fantezilerime alet edemem
Yani bide o konu var kendi evmizde gizli saklı cinsellik mi yaşayalım
Hiç yaşanmaz ki ses olur ayıp olur kısa olur tadı olmaz ki
@Korays01 ımh
Seni eş değil bakıcı istiyor. Taciz ve tecavüze uğrarsın. Asla kabül etmemelisin.
Öyle biri değil babası ama rahat edemem ve gerçekten çok yorulurum boşanmaya kadar gider
Kimin ne olacağı hiç belli olmaz. Kardeşide erkekse o ne güzel Dünya
Erkek o çok küçük 2 . Sınıf
7-8 yıl sonra kamışa su yürür
Ben olsam kabul etmezdim. Kendi evin gibi olmaz rahat edemessin, sonradan cok pisman olursun
Evet ve kendine bakabilir Babasının emekli maaşı var ve çalışıyor şu an ev tutabilir
Bak eger senin sevdiğin seni seviyorsa dusuncelerine saygi gosterir bence senin sevgilin babasindan kopamiyor gibi geldi bana senle evlenmek istiyorsa yeni bi hayati olucagini kabullenmeli
Evet Baba manyağı deli ediyor beni
Bunu kabullenemiyorsa seni yeteri kadar sevmiyor demektir
Belki de öyledir ne diyeyim ki yoruldum artık
Sen cok tatli bi insana benziyosun insallah mutlu olursun ama dedigim gibi bu şekilde kabul etme, çünkü ilerde pişman olmani istemem
Çok teşekkür ederim siz de öylesiniz kabul etmeyeceğim onu çok seviyorum 3 buçuk yıldır beraberiz ama artık kendi ailesinin olacağıni anlamalı
Yani senin onu sevdigin gibi seni seviyorsa senj kaybetmemek için zaten kendi tamam dicek eninde sonunda. Kim olsa kabul etmezdi zaten bütün kizlar ayni yorumu yazmış dhsjdhjs
Bu arada babasiyla tanistin mi, kaç yillik iliskiniz var
Evet tanıştım babası ile aramız çok iyi kendi babam gibi davranıyor çok iyi biri ama aynı evde olmaz 3 .5 yıldır beraberiz aileler falan tanıştı Aralık da nişan olucak nasipse
Zatem şu an da herkes iyidir ama evlendikten sonra degişiyor bi cok sey ne yazikki aklima kendi annem geldi de :( nişandan önce bence bu ayni evde olmaz olayini tekrar konuş bi çözüme bağlayın çünkü nişan bozulursa falan akrabalar arkadan çok laf ediyor ( ne yazikki böyle insanlarin icindeyiz )
Çok haklısın insanlar geri kafalı konusucam inşallah Akli başına gelir çünkü çok seviyoruz birbirimizi o kadar zorluklar atlatik ki ilk aşkım bide
Kac yasindasin ki benimde 2 yıllık iliskim var seneye ailesiyle taniscam cok heycanliyim xhsjdhsj
20 sen kaç yaşındasın çok heyecanlı oluyor gerçekten ya
22 bende evet ya kendimi hic hazir hissetmiyorum , sen gene iyisin ya bi babasi bide küçük erkek kardeşi varmış , benimkisinin annesi , kız kardeşi falan var ve bisey diyim mi kız kardeşi gerçekten çekilmez bi insan
Ah sen bide benim gorumceleri görsen yemin ederim dovmemek için kendimi o kadar zor tutum ki kaç kere ağladım
Çok heyecanlı oluyor ama çekingen durma asko
Ay seninde mi gorumcen varya kac tane kiz xhwjxhsj
Cekingen bi insan olmam disinda sorun yok sende mi oylesin
3 tane görümcem var intihar sebebi 2 si ile tanıştım 1 i ile küstü daha yeni barıştılar askerden gelince onla da tanistiricak şu an 1 i iyi davranıyor diğeri ile bı nedenden küstü diğer tanımadığım ile tanisicam iyi biri diyo ama inşallah sende kaç tane var🤷🏻🤦
Bende çekingenim babasının elini öpmeyi unutmustum düşün 🤣
Elini de mi opcez bide ya :(
Bende bir tane var oda başa bela valla gorumce gormiyim ömrümce boşuna dememişler xhskdhjw
Öyleymiş benim ki el kol hareketi yaptı öyle öptüm anlamadım🤣🤣
Ben de 3 görümce 2 koyunco var 🤦
Koyunça mi deniliyordu ona
Gelenek goreneklerden nefret ediyorum ya varya
Of ben de öyle valla sinir bozucu
Rahat edemezsin. Olmaz.
Babasının emekli maaşı var ve çalışıyor şu an
Kardesim giyim kusam icin diyorum. Bana ne elin parasindan.
Kanka bende parası için demedim zaten yani kendine bakabilen birisi ev tutabilir kendine
Zor bir durum ama istemezdim
Babasının emekli maaşı var ve çalışıyor şu an
Ne güzel işte, ona yakından bir ev tutarız o zaman
Aahhaah sen tam benim kafadansin ya
Onu da dedim kabul etmiyor iki ayrı eve kira mi ödeyelim diyor
@supangles benmi
Biriyle evlenirsin, anne babasıyla değil. Hele ki yeni evliyken hiç kimse istemez bunu
Bende öyle diyorum ama öyle olursa istemem yani
Görüş sahibi çok hakli
Evet
@supangles yeni evli çift yalnız kalmalı bence. Bir gün evlenirsem benim annem babamı da eşimin anne babasını da Allah başımızdan eksik etmesin, sağlık sıhhat versin çünkü birlikte yaşamak zor
Bana senin annen ölse baban bizle kalsın isterim demişti vicdan yapıyorum ama olmaz gerçekten
Zor bi durum, umarım orta yolu bulursunuz
İnşallah onu gerçekten çok seviyorum 3 buçuk yıldır beraberiz o kadar çok şey atlatik ki
Bunu da atlatırsınız inşallah
Vallaha son haberden sonra kalmazdim
Anlamadım son haber derken
Babasının emekli maaşı var ve çalışıyor şu an
Knk çıktı ya kayınpederi geline saldırmış adam yayına çıktı DNA testi filan yaptılar
Evet yani öyle biri değil ama gene de insan korkuyor kanka
Vallah ben korktum böyle şeyler de oluyor mus o yüzden boşver aynı ev olmasın
Hala aynı ev derse olmaz bu iş dicem
Vallaha de ya bence sevgililikte bu konular önemli şimdiden düşünmeli
3 buçuk yıldır beraberiz onu çok seviyorum ama boşaniriz aynı evde olursak net
Zaten evlenmez sin ki boşanasin ya
Benim ailem vermez zaten öyle bişi olursa
Bence de vermesin yani hatta ev bile almasın lazım bu devirde kirada yaşamak da Zor
Alt üst müstakil ev
Dedim aynı apartman veya aynı mahallede olalım diye kabul etmiyor Babasının emekli maaşı var ve çalışıyor şu an
Bence iki ayrı ev ama karşılık mantıklı herkes kendi düzeni olur
Bende öyle dedim ama anlamıyor aynı evde nasıl rahat edeceğim o ise gidince babası ile aynı evde nasıl kalirim
Olayın birde özeli var özel hayatını hiç olmayacak
Evet oda var kendi evimizde gizli saklı cinsellik mi yaşayalım
Yasasanda bir şey anlamazsin. hiç tadi zevki olmaz sadece yapmış olursunn