Şair diyor ki : (kadın) bir tek gördüğünü sevmez gözler.. (erkek) yüzünü görmeden özüne vurulduğum kadını görmek istiyorum?

Sizce böyle bişey olasımı? 5 yıl boyunca mektuplaşıp birbirini seven iki kişi ve sonunda görüşüp sarılıyorlar birbirlerine?

işte diyen adamıda buldum getirdim :)

https://www.youtube.com/watch?v=Fo6XDnGZd7Y
Şair diyor ki : (kadın) bir tek gördüğünü sevmez gözler.. (erkek) yüzünü görmeden özüne vurulduğum kadını görmek istiyorum?
Cevapla