Bazı haklı nedenlerim vardı yanlış yaptığımın farkındayım sadece helallik istemek için konuşmak istiyorum ama açmıyor engellemiş. Psikolojim aşırı bozuktu o dönem. Bu kadar kırılacağını bilsem bir şey demezdim. Çok büyük bir şey demedim.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yani size yapılsa aynıları hoşunuza gitmez lan niye yapıyorsun on katını yaşa lan inşallah
yahu ben zaten ölü gibiyim sadece helallik istiyorum. Geçmişte çok kötü şeyler yaşadım ona yaşatınca üzüldüm
Yaşadığını ona yaşatmaya hakkın yok ama o aynısını yapsa sana ona da derim aynısını ayıp yaa neden böylesiniz yaa boşuna dememişler kapıyı sert kapama pişman olursun diye
o da bana en zor zamanımda başka biriyle şak yaşadı beni brakıp
sonra tekrar geldi bende sinir oldum sert konuşrtum
Lan seni bırakıp aşk yaşadıysa neden helallik istiyorsun ki
üzüldü baya ne bileyim bende gönül eğlendirecek zannettim sert konuştum kimseyi kırmak istemiyorum bilmyorum
😂😂😂Lan sen üzülmedin mi başkasına gidince lann seni bırakıp gitmiş kötü zamanın da ne kadar doğru bilemem tabi çünkü kızlar kolay kolay engellemez neyse sen üzülmedin mi kafan yerindemi acaba onu merak ediyorum
Beni zor zamanında arayıp benden destek alıp sonra başkası ile aşk yaşadı benim mesajlarıma bile cevap vermedi sonra ondan ayrıldıktan sonra bir ay sonra beni arayıp senden nedense etkileniyorum tarzı konuştu Bana iltifat et tarzı konuştu ama ben o andan itibaren ona aşırı sert konuştum ve sonra bana baya kırılmış pişmanım.
Ha sen gönül eğlendirmek dedin ya o seninle gönül eğlendirmis sen halen bunu anlamamışsın 😂😂😂
İstediği cevabıda senden alamayınca ya da ilgiyi engellemiş
bunun farkındayım ancak kıza hakaret ettim ve baya bunu kafaya takmış. Ben çok takmamıştım başkasıyla birliktelik yaşamasını çünkü onun karakterini biliyorum zaten. Ama baya kırılmış çirkinsin dedim başkalarına sığıntı oluyorsun tembelsin tarzı konuştum. Niye bu kadar kırılmış anlamadım
Çirkinsin demişsin ondan 😂😂😂
yahu önceden kaç kere kavga ettik o zaman küfür bile etmiştm ona bile alınmadı bu dediklerime neden alındı. En son aradığımda ağlayacak gibi konuşuyordu. Geçmişte ailesi ile kötü olaylar yaşayınca aklıma geldi keşke demeseydim dedim ve vicdan azabı çektim. O yanlış bir şey yaptı diye ben neden ona öyle yaptım dedim
O da senin sorunun
şimdi sence ne yapayım
Gerek yok helalliğe karşılıklı yapmışsınız ne yapmışsanız
beni kullanacağını bilipte bu şekilde davranmam sonuçta bir yönden doğru değil mi? Birçok erkek arkadaşı vardı konuştuğu. Güven vermedi bana. Beni de bırakacak diye sert çıktım.
Seni zaten bırakmış sen halen neyin kafasını yaşıyorsun ki
Ben biraz saf biriyimdir. İnsanları kırınca üzülüyorum. Eskiden çok kazık yiyince her şeye alıştım. İnsanlar çabuk kırılıyor. Ondan yani üzmek istemiyorum ama bu kadar alınacağını bilemezdim.
Tamam arkadaşım sen takıl senin arkandan daha çok vursunlar sen alışmışsın zaten kendin de dedin jeton düşmüş ama sonuç yok sen takıl abicim
doğru diyorsun haketmiş. Bazenleri duygusal yönüm ağır basıyor. Kadınlardan kazık yemedim. Erkeklerden yedim bu arada: D
Maşallah bak kadından da yedin onunda keyfine bak
:D :D :D herkese gereken cevabı verdim merak etme. Dayak yiyen bile oldu :D bu kıza üzüldüm sadece hala anlamadın mı? Milleti kullanıp peçete gibi attım geçen yıl sadece bu kıza acıdım
fake hesap aç özür dile helallik iste.
Beni zor zamanında arayıp benden destek alıp sonra başkası ile aşk yaşadı benim mesajlarıma bile cevap vermedi sonra ondan ayrıldıktan sonra bir ay sonra beni arayıp senden nedense etkileniyorum tarzı konuştu Bana iltifat et tarzı konuştu ama ben o andan itibaren ona aşırı sert konuştum ve sonra bana baya kırılmış pişmanım.
dediğim gibi varsa insta hesabı filan aç bi tane fake hesap en azından ordan at mesaj ama önceden duygu ve düşünceleri yaz sonra oraya kopyala yapıştır. eğer direkt merhaba nasılsın filan diyip işe girersen helallik istemeye kalmadan yine engelleyebilir.
Eski sevgilim yazmış gibi hissettim umarım yaşattığını yaşarsın
ben önceden çok yaşadım ona yaşattım diye üzülüyorum
kendim zaten ölü gibiyim
Bu saatten sonra özürün birsey ifade etmezki
kendimin yaşadıklarını ona yaşatınca vicdan azabı çektim aradan 5 ay geçti. Onu da diğer kızlar gibi zannettim
Beni zor zamanında arayıp benden destek alıp sonra başkası ile aşk yaşadı benim mesajlarıma bile cevap vermedi sonra ondan ayrıldıktan sonra bir ay sonra beni arayıp senden nedense etkileniyorum tarzı konuştu Bana iltifat et tarzı konuştu ama ben o andan itibaren ona aşırı sert konuştum ve sonra bana baya kırılmış pişmanım.
İyi yapmış
ateist kardeş uzak tutmam lazımdı onu kendimden
yahu ben zaten ölü gibiyim sadece helallik istiyorum. Geçmişte çok kötü şeyler yaşadım ona yaşatınca üzüldüm
Ben ateist değilim sorunlu kardeş.
benim zor zamanımda kullanıp aşk yaşadı sonra bana geldi bende sert konuştum alınmış baya
Beni zor zamanında arayıp benden destek alıp sonra başkası ile aşk yaşadı benim mesajlarıma bile cevap vermedi sonra ondan ayrıldıktan sonra bir ay sonra beni arayıp senden nedense etkileniyorum tarzı konuştu Bana iltifat et tarzı konuştu ama ben o andan itibaren ona aşırı sert konuştum ve sonra bana baya kırılmış pişmanım.