Erkekler, 1.65-1.70 boylarında ki kızlar gerçekten çok iri yarı ve erkeksi değiller mi. ?

1.65-1.70 boylarında ki kızlar gerçekten çok iri yarı ve erkeksi değiller mi. ?
bu arada 1.50 falan değilim
1.80 boyundayım ve bana göre kısa boylu kadınlar gerçekten erkek gibidir
Erkekler, 1.65-1.70 boylarında ki kızlar gerçekten çok iri yarı ve erkeksi değiller mi. ?
Cevapla