1.65-1.70 boylarında ki kızlar gerçekten çok iri yarı ve erkeksi değiller mi. ?
bu arada 1.50 falan değilim
1.80 boyundayım ve bana göre kısa boylu kadınlar gerçekten erkek gibidir
bu arada 1.50 falan değilim
1.80 boyundayım ve bana göre kısa boylu kadınlar gerçekten erkek gibidir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
şimdi sen bu deve gibi boyunla kalkıp 1.65 - 70 lere iri yarı mı diyosun deveeeeeeeee !
Evet onlar vücut olarak çok iri yarılar
sende zürafasın yani 1.80 boyu olan kız en az 65 kilodur
Senden guzel olduklari icin bu kadar cok kiskanmasaydin iyiydi
çok alakası yok. sende baya uzunmuşsun
Evet uzun boylu kadınlar iri yarı drğil
spor mu yapıyorsun
Spor yapsada yapmasada hiçbir uzun boylu kadın asla erkek gibi iri yarı drğil
uzun olup erkek gibi olanlar var kendini kandırma
Kısa boylu olupta çok fazla erkek gibi kadın var bunu kabullenin ertık
uzun boyluluk kompleksini burada diğerlerini ezmeye çalışarak atamazsın. kusura bakma da palet kadar ayaklı ve kürek kadar elli bir kadın da çok kadınsı durmuyor yani.
Yani uzun boylu kadınlara erkek gibi diyorsunuz kısa boylu kadınlara erkek gibi demiyorsunuz allah gerçekten blanızı versin
kompleks yapmışsın sen. ama gereksiz bir duygu içindesin. özelden yazabilirsin.
Bana artık kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı denilsin
Her zaman kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı dır
:))
Yalan mı kısa boylu kadınlar gerçekten erkek gibi iri yarı değiller mi kabul etsenize söyledenize
Çok iri ve çok erkeksi değiller mi
artık yorum yapmayacağım.
Yorum yap ama istediğim gibi yorum yap
Kısa boylu kadınların erkek gibi olduğunu söyle mesela
tip
Kıza uzun boy yakışmıyor
Cücelik mi yakışıyor
Cücelik de yakışmıyor
Minyonluk yakışıyor
160-175 cüce boyu işte
Gayet iyiler 165-175 kızlar
Erkek mi seçiyorsun sen
180 kızı hiç istemem biliyon mu benden kısa olmalı biraz 160-175 boy arasında isterim ben
Ayrıca 180 kız erkek gibi olur uzun boy kalıpta varsa oooo
Asıl kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı
Sanki allah kısa boylu kadınları erkeklikten dönme olarak yarstmış çünkü o kadar erkeklere benzetmiş kısa boylu kadınları
Senin boyun kaç
O kadar ters mantıksız konuşuyon ki🤦🏻♂️ uzun boylu ve kalıplı kızlar erkeksi durur
180 ben
Kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı duruyor
Kim uzun boylu kadınlara erkek gibi iri yarı diyorsa
Kıza boylu kadınlar erkek gibi iri yarı dır demiyorsa allah onun bladını versin
Çok boşsun gizli kız resim atta seni görelim bi nasılsın
Beni görsen de görmesinde benle bir alakası yok
Uzun boylu kadınlar erkek gibi iri yarı drğiller bana bunu söyleyin
Ben diyom Ankara sen diyon...
Bana onu bunu diyene kadar kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı diyin
Duymak istediğim cevap bu
Yok yaaa manyağa bak hele
Uzun boylu kadınlar mı iri yarı yani bunumu demek istedin
Boşver gitsin
O zaman 160-175 kadınlar iri yatıdır bunu kabul et
Tamam tamam inandık
Neye inandın onu söyle istediğim cevabı verin artık
Yoo çok iyiler, hatta 175 olsa keşke daha hoş lar
En ideal kadın boyu 180 civarı dur
Kısa boylu kadınlar erkek gibi
Ben seviyorum uzun boyluları çok hoş duruyorlar
165-170 kadınlar erkek gibi iri yarı işte
Yok yok iyiler, senin boyun kaç
180 boyum diyorum anlamıyor musun
165-170 kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı
iyide aranızda ne var ki zaten 165bolan biri ile bir kafa var sadece, 169 boy iyi 150 daha da kısa sen8n boyunda güzel, herkesin bir güzelliği vardır boya tak8nti yapma sen, 180 olup hiç göğüs olmayıp kocaman toto varsa iğrenç mesela ama 280 boy 80-90 beden göğüs ve küçük tıp gibi yuvarlak kalça varsa bak o zaman harika
Uzun boylu kadınlara güzel demek için şart aramayın
Artık lnet olsun ki kabul etsin kuşkusuz kş kısa boylu kadınlar yani 160-175 ler erkek gibi iri yarı oluyorlar
iyide 180 daha iri durmuyormu 😅 dediğim özellikler sende varsa can sin 👍⚘
Yaw kısa boylu kadınlara iri yarı demek için bu kadar süründürtmeyin söyleyin artık gerçekten erkek gibi iri yarılar 160-175 kadınlar
Yok be onlardan da çok güzel incecik olanlar var hepsine hakaret etme
Bana cüceler incecik deme
Erkek gibiler de
Yeter artık o cücelere erkek gibi demek için bu kadar süründürtmeyin
Bana artık kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı diyin yani boyu 160-175 olanlar erkek gibi iri yarılar
Ben uzun boylu kizlari seviyorum dedim sana demi, onları savunmuyorum ki
O zaman kabul et gerçekten kısa boylu kadınlar erkek gibi iri yarı
Tamam sensin müdür 👍👍⚘
Kabul ediyor musun söylüyor musun gerçekten 160-175 kızların erkek gibi olduklarını iri olduklarını
Senden yanayım tamam ⚘🦞
Söyle cümle içinde bu duymak istediğim kelimeleeri
Sana göre 180 civarı kızlar mı erkek gibi iri yarı
Yoksa 160-175 kızlar mı erkek gibi iri yarı
Mutfağı süpürecem isim var, sen bi afetsin 😙⚘
Söyle hangisi sana göre iri yaro
Şiş-man olduktan sonra ikisi de aynı benim gözümde ben zayıf seviyorum
Şart aramadan desene 160-175 ler erkek gibi iri yarı bunu demek bu kadar zor mu
Uzun boylu iyidir
Evet valla
1.70- 1.80 arası çok iyi
170 de cüce gibi ve hiç iyi drğil
Kızlar için tam ideal
Hayır iyiler
Uzunlar iyi
Ne kadar saçma bir soru ya
Çok doğru bir soru
Ne alakası var yaa
yoo gayet iyileer
Erkeklere benzeme açısından çok iyiler evet
120 boyun vwr sanırım