ATeist bir çocuk sevebilir mi? bizden uzun ve ciddi ilişki olur mu?

Düşünceleri, olgunluğu güzelde tek kötü yanı çocukluk yapması onun dışında güzel bir işide var fakat anlaşma noktasına gelince ben şımarık o tripçi yengeç ve balık uyumundayız daha öncesinde anlaşamamıştık ama büyük sorunlar olmamıştı benim hatalarım yüzünden bitmişti ikimizde 21 yaşındayız ilişkimizi sarsan bu duygusal yönümüz ve alınganlık. Ve daha başka şeylerde var tabiki o rahat bir yerde doğdu büyüdü benim ailem doğu kültüründe, sevgimizden yana şüphem yok beni kötü koşullarda bile sevip değer veren insandı ama anlaşamadığımız çok zıt yönlerimiz var ve iş ciddiye bindiği anda ailemde onu kabul etmicek biliyorum :/ peki o beni edicek mi diye sorduğumuzda benim için sorun yok diyor. Bizden uzun ciddi ilişki olur mu sizce?
Olur neden olmasın
Olmaz kesinlikle anlaşamazsınız siz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
ATeist bir çocuk sevebilir mi? bizden uzun ve ciddi ilişki olur mu?
Cevapla