Düşünceleri, olgunluğu güzelde tek kötü yanı çocukluk yapması onun dışında güzel bir işide var fakat anlaşma noktasına gelince ben şımarık o tripçi yengeç ve balık uyumundayız daha öncesinde anlaşamamıştık ama büyük sorunlar olmamıştı benim hatalarım yüzünden bitmişti ikimizde 21 yaşındayız ilişkimizi sarsan bu duygusal yönümüz ve alınganlık. Ve daha başka şeylerde var tabiki o rahat bir yerde doğdu büyüdü benim ailem doğu kültüründe, sevgimizden yana şüphem yok beni kötü koşullarda bile sevip değer veren insandı ama anlaşamadığımız çok zıt yönlerimiz var ve iş ciddiye bindiği anda ailemde onu kabul etmicek biliyorum :/ peki o beni edicek mi diye sorduğumuzda benim için sorun yok diyor. Bizden uzun ciddi ilişki olur mu sizce?
Olur neden olmasın
Olmaz kesinlikle anlaşamazsınız siz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer