Keşke Rabbim'in tecellisi ile kalbim dursa, kendime kıyamıyorum çünkü 😔 ?

Buna cesaret edemiyorum... 😔 Sizce her acı bir gün son bulur mu? Yoksa bu ömrümüzün sonuna kadar bizimle mi gelicek...
Keşke Rabbim'in tecellisi ile kalbim dursa, kendime kıyamıyorum çünkü 😔 ?
Cevapla